گچساران – ایرنا – مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: تدبیر بنیانگذار جهموری اسلامی ایران اعتصاب کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان در سال ۵۷ را اثرگذارتر کرد.

محمد باورساد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:اعزام آیت الله هاشمی رفسنجانی به گچساران برای هدایت اعتصاب کارگران نفت به صورت حساب شده نقش مهمی در عبور ملت ایران از بحران داشت.

وی بیان کرد: تمام کارکنان نفت در حال ترک محل خدمت خود بودند که با نظر امام خمینی (ره) کارکنان بخش های ضروری مانند بیمارستان ها و مراکز خدماتی برای رفاه حال مردم به فعالیت شغلی خود ادامه دادند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان این که اقتصاد ایران تک محصولی ومتکی به نفت بود افزود: این اعتصاب رژیم پهلوی را از ادامه حکومت بر ایران ناامید کرد.

باورساد با اشاره به دشواری های راه اعتصاب نیروهای متخصص نفت گفت: بسیاری از کارکنان متخصص به دلیل فشار رژیم پهلوی برای برگشتن به محل کار خود و عزم راسخ به ادامه این اعتصاب به روستاهای مناطق دور دست متواری شدند.

وی تاکید کرد:با توجه امکان شکست انقلاب اسلامی ایران، اعتصاب کارگران نفت را اوج از جان گذشنگی و حماسه سازی کارکنان نفت خواند.

شهرستان نفتخیز گچساران در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز قراردارد.

۸۱۴۳/۶۷۱

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.net

منبع : خبرگزاری ایرانا