باقری لنکرانی گفت: تخریب دولت را جایز نمی دانیم و دولتی که هنوز کاری را آغاز نکرده، نباید در موضع اتهام قرار گیرد.

سایت مردم استان (ک و ب): کامران باقری لنکرانی روز گذشته در جمع خبرنگاران در ،‌ با اشاره به برنامه های بیان داشت: اشکالاتی در سال های بعد از جنگ داشتیم و در طی این ۲۴ سال فراز و نشیب هایی در کشور وجود داشت که دولت جدید نباید اشتباهات گذشته را تکرار کند؛ بلکه باید گام هایش رو به جلو باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر هجمه به دولت افزود: ما واقعا را جایز نمی دانیم و دولتی که هنوز کاری را آغاز نکرده، نباید در موضع اتهام قرار گیرد.

عضو در پاسخ به سوالی در مورد آینده  گفت: منحصر به برخی افراد و یا جریان های خاص اجتماعی نیست.

لنکرانی افزود: در انتخابات اخیر کاندیدای گفتمان انقلاب اسلامی، علی رغم اینکه برخی افراد میلیاردها تومان هزینه انتخابات کردند، با کمترین هزینه و بیشترین حرکت مردمی، آرایی نزدیک به آنها آورد.

وی با اشاره به جایگاه گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه گفت: گفتمان انقلاب اسلامی جایگاه خود را بویژه در بین نسل جوان و نخبگان کشور باز کرده است و اکنون زمانی است که این گفتمان برای پاسخگویی بهتر به نیازهای کشور حرکت کند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: یکی از نکاتی که این گفتمان باید بتواند پاسخگو باشد و گفتمان را تبدیل به برنامه اجرایی و در نهایت تمدن سازی اسلامی کند، تمرکز روی بحث الگوی پیشرفت اسلامی در ابعاد مختلف و تبدیل آن به یک گفتمان رایج در سطح جامعه و بویژه در بین جوان ها است.

لنکرانی جبهه پایداری را یک جبهه گفتمانی دانست که به دلیل گفتمانی بودن آن حضور ماندگاری در فضای جامعه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر اینکه ترویج گفتمان هدف اصلی جبهه پایداری است، حضورش در فضای جامعه حضوری ماندگار است؛ البته ممکن است در شرایط مختلف راهبردهای مختلفی را برای حضور انتخاب کند و اکنون برخی از دوستان در حال تدوین راهبردی برای شرایط جدید هستند؛ ولی ادامه فعالیت جبهه پایداری به صورت یک حرکت گفتمانی قطعی است.