مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش لنده با اشاره به ممنوع بودن سیستم گازی در مدارس، گفت: با تدابیر اداره‌کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، مدارس شهرستان لنده به سیستم شوفاژخانه‌ای مجهز می‌شوند.

ابوالفتح دوستی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در لنده با اشاره برنامه‌های آموزش و پرورش در خصوص ارتقاء سطح کیفی و کمی مدارس گفت: با توجه به ممنوع بودن اتصال گاز شهری به مدارس و کلاس‌ها سعی و تلاش اداره آموزش و پرورش در جهت جایگزین کردن سیستم گرمایشی استاندارد در مدارس است.

وی ادامه داد: همکاری اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش در این زمینه می‌تواند نقش به سزایی داشته و تا کنون نیز تعامل و همکاری بسیار خوبی وجود داشته است.

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش لنده خاطرنشان کرد: مدارس شهرستان لنده با تدابیر و همکاری اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش به سیستم گرمایشی شوفاژ خانه مجهز خواهند شد.

دوستی تصریح کرد: تا کنون سه مدرسه در سطح شهرستان لنده به سیستم شوفاژخانه‌ای مجهز شده‌اند که در آینده نزدیک این مهم در همه مدارس تحقق خواهد یافت.

وی یادآور شد: این یکی از کارهای پسندیده و بی‌نظیر اداره‌کل نوسازی است که از جهات مختلف، ایمنی، نوع گرما، صرفه‌جویی در مصرف گاز و رفاهی مناسب مدارس است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۳/ذ۲۰

منبع : فارس نیوز