دانشجویان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اعتراض به هتک حرمت حجر بن عدی، صحابی پیامبر(ص) تجمع کردند.

تجمع دانشجویان علوم پزشکی یاسوج

تجمع دانشجویان

سایت مردم استان (ک و ب) اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز گذشته در اعتراض به یار پیامبر (ص) و امام علی (ع)، جلوی درب دانشکده پرستاری و مامایی این دانشگاه تجمع کردند.

، معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مراسم ضمن خبیثانه خواندن حرکات اخیر وهابیون در هتک حرمت به (ص) گفت: کشورهای غربی، اروپایی و آمریکا، به خاطر دشمنی و عداوتی که با اسلام ناب محمدی(ص) داشته و دارند، چهره بسیار زشتی از اسلام را برای مردم کشورهای مختلف جهان به تصویر کشیدند و هر سال به شیوه های مختلف، این عمل خود را تکرار و تشدید می کنند.

وی افزود: با فروپاشی نظام کمونیستی در دنیا، یکی از برنامه های دولت های غربی، مبارزه با اسلام و اسلام خواهی در جهان بود تا از این طریق بتوانند به اهداف خود دست یابند.

حجت الاسلام ملاعلی و را از مهم ترین برنامه های غرب برای رسیدن به مقاصد شوم خود دانست و گفت: غرب و آمریکا با برنامه ریزی های متعدد، در صدد تحقق اسلام هراسی خود در جهان هستند که با اتحاد کشورهای اسلامی و ایستادگی انها در برابر هجمه رسانه ای و غیر رسانه ای غرب، راه به جایی نخواهند برد.

معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به رواج اسلام خواهی در دنیا اشاره کرد و گفت: مردم در تمام کشورها و بخصوص کشورهای لائیک، پس از سال ها به این نتیجه رسیدند که بی دینی در زندگی بشر با بروز مشکلات عدیده ای همراه است و به همین خاطر شاهد گرایش زیاد مردم این کشورها به سمت معنویت هستیم.

وی افزود: جهان استکبار از اینکه حقیقت اسلام در دلها نفوذ پیدا کند و اسلام در همه کشور ها گسترش یابد، در هراسند و به کریه نشان دادن چهره اسلام در منظر جهانیان روی آوردند.

ملاعلی ادامه داد: در این شرایط که دنیای کفر روز به روز بر مسلمانان جهان ظلم روا می دارد و مسلمانان باید فشارهای زیادی را تحمل کنند، کشورهای اسلامی نیاز به اتحاد و یکپارچگی بیشتری دارند.

لازم به ذکر است، در پایان این تجمع بیانیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قرائت و با تکبیر تجمع کنندگان در پایان هر بند همراه شد.