تجمع امروز مردم باشت در روز تاسوعا بی‌نظیر بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز مراسم تجمع عزاداران حسینی با حضور بی‌نظیر عزاداران باشتی در محل گلزار شهدای باشت برگزار شد.

این مراسم که برای نخستین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان باشت به صورت مستقیم در ۶ شبکه تلویزیونی سراسری و شبکه استانی دنا پخش می‌شد با حضور پرشور مردم دیندار و ولایتمدار شهرستان باشت رو به شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تشکر از مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این مراسم در باشت اظهار داشت: تجمع عزاداران به این شکل که با درایت و مدیریت بالای مدیرکل استان و همکاری و هماهنگی مسئولین شهرستانی برگزار شد در نوع خود بی‌سابقه بود.

امام جمعه باشت با بیان این‌که این‌گونه تجمع‌ها سبب همدلی و اتحاد میان عزاداران می‌شود، افزود: مردم عزادار باشت امروز به تمام ملت نشان دادند که با اتحاد و همدلی و وحدت همیشه پیرو ولایت و امامت بوده و با حضور و مشارکت در این تجمع عظیم باری دیگر با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: هر چه این تجمعات در کشور بیشتر شود همدلی افراد بیشتر می‌شود و راه نفوذ دشمن میان مسلمانان بسته خواهد شد.

عبودی در پایان از فرماندار شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شهردار و فرماندهی انتظامی که در برپایی این مراسم بزرگ زحمات فراوانی متحمل شده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۷/م۳۰

منبع : خبرگزاری فارس