معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: مسئولین با در نظر گرفتن ابعاد ارزشی نظام و فرصت دهه فجر در کنار مردم همیشه حماسه‌ساز که بدنه اصلی این جامعه عظیم هستند، تلاش کنند تا فرهنگ انقلاب همچون فرهنگ عاشورایی معرفی و نهادینه شود.


معاون سیاسی و امنیتی ، تاکید کرد: مسئولین با در نظر گرفتن ابعاد ارزشی نظام و فرصت دهه فجر در کنار مردم همیشه حماسه‌ساز که بدنه اصلی این جامعه عظیم هستند، تلاش کنند تا فرهنگ انقلاب همچون فرهنگ عاشورایی معرفی و نهادینه شود.

دکتر فتاح محمدی در جمع اصحاب رسانه، افزود: جهت گیری انقلاب اسلامی الهی است و جایگاه آن در دفاع از کرامت انسانی و حفظ حقوق و امنیت در جامعه بشری به اثبات رسیده وبه همین خاطر جهانیان از آن با اقتدار و عزت سخن به میان می آورند.

محمدی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افزود: دفاع از حق و مظلوم، تلاش برای آزادی و استقلال، مقابله با استبداد و استکبار به وضوح انقلاب اسلامی را در جهان عدالت‌خواه و خدا‌محورانه معرفی کرده است .

وی اظهار داشت: درشرایط کنونی دنیا، تبیین نقش انقلاب اسلامی دراحیاء هویت دینی، نقش رهبری و بیداری افکار جامعه جهانی، آزادی بخشی، استکبار ستیزی و دستاوردها و پیامدهای بین المللی آن بسیار ضروری است و این دهه بهترین فرصت برای این امر است.

محمدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مبنا و اساس آن فرهنگی و معنوی است و نحوه شکل گیری آن از مساجد و مکانهای دینی آغاز شد و در شکل گیری نهضت های اسلامی چهره دین و شریعت الهی را به معنای واقعی به دنیا معرفی کرد ودر این مجال باید بر استمرار و تداوم این نقش اصرار ورزید.

وی بر تلاش برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر و بیان روند شکل گیری، تاثیرات جهانی، دستاوردها، نقش ارزنده رهبری و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد، و افزود: امروزه یک وظیفه اساسی همه ما تبیین علت و چرایی به وجود آمدن نظام اسلامی برای جوانان است تا با هوشیاری و آگاهی از این نظام و ارزش‌های آن دفاع کنند.

محمدی تاکید کرد: در این دهه به این مسئله بسیار پرداخته شود که عزت و سربلندی ایران اسلامی نشأت گرفته از خون شهدای راه اسلام است که از بدو تاریخ تاکنون جان خود را برای حفظ ارزش‌های دین گذاشتند و امروز اقتدار ایران اسلامی چنان است که در تصمیم‌ گیری های بزرگ و اتخاذ نظر در سرنوشت بسیاری از کشور‌های جهان تاثیر گذار می باشد .

محمدی اظهار داشت: این انقلاب میراث خون هزاران شهید، جانباز و حاصل پایداری و مقاومت نزدیک به نیم قرن ملت ایران در برابر استبداد و استکبار جهانی است و باید به بهترین شکل ممکن از دستاوردهای آن صیانت کنیم.

معاون سیاسی با تاکید به اینکه، باید سعی شود که نقش مردم در برگزاری این جشن پررنگ باشد و برنامه های جشن و مراسمات با محوریت مردم انجام گیرند از همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی خواست تا مجموعه عوامل و تمام ظرفیتها را در برگزاری باشکوه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بکار گیرند.

محمدی به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاهها، مراکز پژوهشی و صدا و سمیا پیرامون ابعاد مختلف شکل گیری انقلاب اسلامی و مقایسه خدمات انجام گرفته درطول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیش از انقلاب تاکید کرد.

وی تصریح کرد: طلیعه فجر نماد خداخواهی، تجلی معنویت، عدالت و اقتدار حکومت اسلامی در جهان است وهم‌اکنون شاهد هستیم که انقلاب اسلامی پرچم‌دار اسلام ناب محمدی در جهان می باشد و گرامیداشت این دهه از ضروریات اساسی است.

محمدی تصریح کرد: دنیای امروز بدون حضور جمهوری اسلامی نمی‌تواند تصمیم بگیرد و هرگز نخواهد توانست صلح و امنیت را که تنها شعارش را می‌دهند در میادین بین‌المللی به وجود آورده، حفظ و تضمین کنند.

معاون سیاسی ادامه داد: نقش انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌های دولت با وجود تحریم‌ها بر تفکر جهانی تأثیر‌گذار بوده که از برکات انقلاب اسلامی است.

محمدی تاکید کرد: مسئولین با در نظر گرفتن ابعاد ارزشی نظام و فرصت دهه فجر در کنار مردم همیشه حماسه‌ساز که بدنه اصلی این جامعه عظیم هستند، تلاش کنند تا فرهنگ انقلاب همچون فرهنگ عاشورایی معرفی و نهادینه شود.

ج/۲۳۸


منبع : سایت استانداری