“غلام رضا تاج گردون ” توانسته است لحظاتی قبل با رای نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس این کمیسیون شد .

نماینده شهرستانهای “باشت و گچساران ” استان “ مجلس شورای اسلامی شد تا افتخاری ماندگار برای فرزندان شایسته این استان رقم بخورد .
به گزارش “عصردنا ” از تهران ، “غلام رضا ” لحظاتی قبل با رای نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد .
تاج گردون در یک رقابت نفس گیر توانسته است حجت الاسلام و المسلمین “غلام رضا مصباحی مقدم ” نماینده تهران و رئیس پیشین این کمیسیون را شکست دهد و این منصب مهم را عهده دار شود .
همچنین با رای گیری اعضای این کمیسیون “الیاس نادران ” و علی‌محمد احمدی به عنوان نواب رییس و غلامرضا کاتب به عنوان سخنگو و غلامرضا اسداللهی و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نیز به عنوان دبیران کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به دلیل نقش تعیین کننده آن در بودجه کشور جایگاه بسیار مهمی در قوه مقننه داشته و بنوعی گذرگاه بودجه کشور در مجلس شورای اسلامی است و ریاست این کمیسیون نقش بسیار مهمی در سازماندهی این بودجه و امور پولی – مالی کشور دارد .
“عصردنا ” این انتخاب شایسته را به مردم و نماینده این استان در مجلس صمیمانه تبریک می گوید . امید است ایشان و سایر فرزندان استان در چنین مناصبی بتوانند به استان و سایر فرزندان آن کمک نمایند .

منبع : عصردنا