تاجگردون طی نامه ای خطاب به فرماندار گچساران از وی خواست تا با توجه به اینکه عملیات خاکبرداری زیرگذر این شهرستان رو به اتمام بوده با بسیج کلیه عوامل کل نقاط در معرض مشکلات سرعت در کار، پاکسازی و شستشو شده و تلاش برای زدودن الودگی از محیط زندگی شهروندان به عمل آید.

نماینده مردم گچساران و باشت طی نامه ای خطاب به فرماندار گچساران از وی خواست  تا با توجه به اینکه عملیات خاکبرداری زیرگذر این شهرستان رو به اتمام بوده با بسیج کلیه عوامل ترتیبی اتخاذ گردد در روز جمعه آتی کل نقاط در معرض مشکلات سرعت در کار، پاکسازی  و شستشو شده و  تلاش برای زدودن الودگی از محیط زندگی شهروندان  به عمل آید. در این نامه به نقل از پرتال تاجگردون آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای شفیعی
فرماندار محترم شهرستان گچساران
با سلام و احترام

ضمن تشکر از زحمات جنابعالی و سایر دوستان عزیز در خصوص سرعت در اجرای طرح زیرگذر، باتوجه به بازدیدهای اخیر و گزارشات روزانه که برای اینجانب ارسال میشود به نظر میرسد تلاش عوامل اجرایی رو به نتیجه است و انشالله میتوان به تلاش این دوستان امیدوار بود. در این ایام با توجه به حجم بالای کار و بارندگیهای زیاد و از طرف دیگر گل و لای زیاد در محیط شهر، شهروندان عزیز بالاخص ساکنین محترم مناطق ١٠٨، جاده دیل، مسیرهای شمالی شهر، کسبه گرامی شهر و بالاخص کسبه اطراف طرح در زحمت و رنج قرار گرفته که به سهم خود از این عزیزان پوزش طلبیده و امیدوارم عوامل اجرایی بتوانند این همیاری زیبای شهروندان محترم را قدر بدانند. بدین لحاظ با توجه به اینکه عملیات خاکبرداری رو به اتمام است درخواست دارم با بسیج کلیه عوامل شهر از قبیل شهرداری، شرکت نفت و سایر دستگاههای اجرایی ترتیبی اتخاذ گردد در روز جمعه اتی کل نقاط در معرض مشکلات سرعت در کار، پاکسازی  و شستشو شده و حداکثر تلاش را برای زدودن الودگی از محیط زندگی شهروندان  به عمل اورید. یقین دارم این مهم به نحو مطلوب انجام پذیرفته و طبق قرار های قبلی شاهد به بهره برداری رسیدن طرح در موعد مقرر خواهیم بود. با تشکر غلامرضا تاج گردون
منبع :