مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد از بهره‌مندی ۳۸۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد شهرستان از کانون‌های فرهنگی و تربیتی خبر داد.

زریر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌ها‌ و خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این نهاد حمایتی در راستای ارائه خدمات فرهنگی به نیازمندان به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت همواره تلاش می‌کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد از برنامه‌های کمیته امداد در راستای حمایت از دانش‌آموزان را راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و تربیتی عنوان کرد و گفت: در این مراکز از امکانات و برنامه‌های اجرایی آن نهایت استفاده صورت می‌گیرد تا به اهداف والای این نهاد برسیم.

انصاری به اهداف راه‌اندازی کانون‌های تربیتی و فرهنگی اشاره و افزود: هدف از راه‌اندازی این کانون‌ها تقویت باورهای دینی و ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین دانش‌آموزان تحت حمایت بوده که اجرای این طرح تأثیر زیادی در تربیت و شکوفاسازی استعدادهای دانش‌آموزان داشته و دارد.

وی تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸۰ دانش‌آموز در کانون‌های تربیتی و فرهنگی شرکت کردند و از دوره‌های آموزشی این کانون‌ها بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد اعتبار هزینه شده برای دانش‌آموزان شرکت کننده در کانون‌ها را ۷۳ میلیون و ۷۸۱ هزار ریال عنوان کرد و گفت: استقبال از برنامه‌های کانون فرهنگی و تربیتی این نهاد حمایتی بسیار خوب ارزیابی شده است.

انصاری اذعان کرد: امیدواریم با افزایش اعتبارات بتوان کلاس‌ها را در سطح بهتر برگزار کرد و بتوان جامعه هدف خود را برای حضور در کلاس‌ها تشویق و ترغیب کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۱/ک۲۰/ظ۱۰۰۴

منبع : خبرگزاری فارس