مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین مشکل و دغدغه کنونی خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد را مشکل مسکن آن‌ها دانست و گفت: هر چه می‌گردم خبرنگار خانه‌دار نمی‌بینم که باید مسئولان فکری به حال این مسئله کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی ظهر امروز در نخستین نشست رسانه‌ای خادمی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران اظهار کرد: این اقدام بدیع و پسندیده‌ای است که پس از ۲۹ ماه فعالیت در این استان می‌بینم.

وی ادامه داد: برای نخستین‌بار است که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نشست رسانه‌ای استاندار دعوت می‌شود که این نشان از نکته‌سنجی مسئولان دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رسانه‌های استان ما در کشور جزو رسانه‌های پیشرو هستند و به جز خدمت هدفی دیگر ندارند و همان‌گونه که در گذشته چندین بار تکرار کرده‌ام در استان ما رسانه معاند وجود ندارد.

کمالوندی به بیان پاره‌ای از مشکلات اهالی خبر و رسانه در استان پرداخت و گفت: باید بدانیم که بسیاری از این‌ها در خانه و اتاق‌های محقر خود مشغول تهیه و تنظیم و انتشار اخبار هستند که این در نوع خود نوعی مجاهدت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه اظهار کرد: خبرنگاران استان ما از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی خود برای آگاهی بخشی استفاده می‌کنند و امروز همسر و فرزند و برادر و خواهران خود را هم برای کمک به این امر وارد گود کرده‌اند و رنج کار خود را با سایر اعضای خانواده تقسیم می‌کنند.

کمالوندی بزرگترین مشکل و دغدغه کنونی خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد را مشکل مسکن آن‌ها دانست و گفت: هر چه می‌گردم خبرنگار خانه‌دار نمی‌بینم که باید مسئولان فکری به حال این مسئله کنند.

مسئول ارشد فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از استاندار برای یافتن راه‌حلی در این ارتباط گفت: برای نمونه می‌توان تعدادی از واحدهای مسکن‌مهر را در یک بلوک مجزا در اختیار آن‌ها قرار داد.

این مسئول در ادامه پیشنهادی دیگری به استاندار در خصوص حمایت از خبرنگاران داد و افزود: اگر بتوانید چند واحد را به صورت مجانی برای دفتر کار رسانه‌ها در نظر بگیرید بسیاری از مشکلات آن‌ها برطرف می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ط۳۰

منبع : خبرگزاری فارس