عصر امروز گردهمایی مشترک طلایه‌داران تبلیغ و مسئولین هیئت‌های مذهبی و عزاداری شهر دهدشت به همت اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در سالن مجمع امور صنفی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز گردهمایی مشترک طلایه‌داران تبلیغ و مسئولین هیئت‌های مذهبی و عزاداری شهر دهدشت به همت اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در سالن مجمع امور صنفی این شهرستان برگزار شد.

در این گردهمایی حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب، خواستار هدایت و نظارت مستمر مبلغان بر کار هیئت‌های عزاداری شد و اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی نه تنها در محرم بلکه در طول سال به‌ عنوان بازوان و طلایه‌داران تبلیغ هستند و روحانیون باید در جهت رفع مشکلات و موانع آنان تلاش کنند.

رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه در ادامه پرداختن به مقوله حجاب و عفاف را در ماه محرم لازم است و گفت: علما و روحانیون پرداختن به چالش به وجود آمده در این زمینه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: حجاب از دیدگاه فقها یکی از احکام اسلامی است که برای پوشش زنان و مردان وضع شده‌ است که امروزه حجاب در کاربرد عام به پوشش ضروری زنان اطلاق می‌شود و به یکی از نمادهای بسیاری از جوامع اسلامی تبدیل شده و در برخی کشورها از جمله ایران رعایت آن در مکان‌های عمومی برای همهٔ زنان اجباری است.

حسینی‌طلب با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، شعار سال  را یادآور شد و افزود: طلاب باید با تحقیق و سخنرانی در زمینه شعار سال تلاش کنند حماسه اقتصادی همچون حماسه سیاسی عملی شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۲/ش۲۰

منبع : خبرگزاری فارس