رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس توجیهی و دانش‌افزایی مسئولان هیئت‌های فوتبال با حضور مدرسان فدراسیون فوتبال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، سید پرویز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلاس‌ توجیهی و دانش‌افزایی برای مسئولان هئیت‌های فوتبال در برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال به‌روزرسانی دانش مسئولان هیئت‌های فوتبال استان و شهرستان‌ها را لازم دانست و افزود: به همین دلیل برای همه مسئولان هئیت‌های فوتبال در سطح استان کلاس‌ توجیهی در نظر گرفته‌ایم.

وی به اهمیت فوتبال در این استان اشاره کرد و گفت: در جوانان فوتبال‌دوست و علاقه‌مند زیادی وجود دارد و امیدواریم روزبه‌روز شاهد موفقیت و رشد فوتبال در این استان باشیم.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در تاریخ پنجم تیرماه امسال کلاس توجیهی و دانش‌افزایی در راستای افزایش دانش مسئولان فوتبال استان برگزار می‌شود.

موسوی به حضور مدرسین باتجربه در این کلاس اشاره کرد و گفت: آقایان محمد احسانی، مرتضی محصص و فریدون معینی از مدرسان فدراسیون فوتبال هستند که با حضور در استان مسئولان هیئت‌های فوتبال را آموزش خواهند داد.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیئت فوتبال استان همه تلاش خود را در جهت بالابردن آگاهی و رشد فوتبال در این استان که دارای ظرفیت‌های زیادی است به‌کار می‌گیرد.

 وی همچنین از حضور دو بازیکن هم‌استانی در اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور خبر داد و گفت: این دو بازیکن یکی مرضیه توفیقی و دیگری رخساره شایسته هستند که به تیم ملی فوتسال کشور دعوت شدند و اکنون نمایندگان شایسته‌ای در عرصه فوتسال و فوتبال بانوان در حوزه ملی داریم.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/غ۲۰

منبع : فارس نیوز