معاون توسعه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رؤسای دانشگاه‌های این استان خواست تا در راستای فرهنگ‌سازی اجرای فرمان نوروزی رهبری همایش‌های مختلف برگزار کنند.

مجید محنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اظهار کرد: اجرای فرمان نوروزی مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن آن در موضوعی است که مسئولان ارشد استانی به جد آن را رصد کرده و برای عملیاتی کردن آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد دو مقوله اقتصاد و فرهنگ را برای پویایی لازم و ملزوم همدیگر دانست و گفت: تدبیری حکیمانه توسط رهبری بود که باید هر دو حوزه را به موازات هم برای رشد و شکوفایی مورد توجه قرار دهیم.

وی یکی از راه‌های فرهنگ‌سازی اجرای فرمان نوروزی را توجه بیشتر به نقش و عملکرد مراکز آموزشی و دانشگاهی دانست و از مراکز آموزش عالی به عنوان بهترین جایگاه در راستای عملیاتی کردن فرمان نوروزی رهبری نام برد.

وی برگزاری همایش‌های مختلف ملی و منطقه‌ای با موضوع اقتصاد و فرهنگ را در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بهترین راه برای ترویج و توسعه و فرهنگ‌سازی در راستای عملیاتی کردن فرمان نوروزی رهبری برشمرد.

محنایی افزود: به همین منظور از دانشگاه‌ها انتظار داریم که به یاری مسئولان استانی بشتابند و کار فرهنگ‌سازی را خودشان انجام دهند و این‌گونه در جامعه بستر لازم برای اجرای دستور رهبری در عرصه عمل را فراهم کنند.

انتهای پیام/۲۵۷۱/غ۲۰

منبع : فارس نیوز