دبیر اجرایی اتاق بازرگانی یاسوج از برگزاری سمینار یک روزه «شروع کسب و کار» در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 هادی اسلام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ‌به منظور تقویت فضای کسب و کار در استان کهگیلویه و بویراحمد سمیناری یک روزه با حضور مدرسین کارآفرینی در یاسوج برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی یاسوج، زمان برگزاری این سمینار را چهارشنبه، ۲۷ آذر اعلام کرد و افزود: این سمینار با حضور مهندس فاطمه مقیمی، کارآفرین برتر کشورهای اسلامی در سالن شماره دو استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

اسلام‌زاده بیان کرد:‌ شرکت در این سمینار به صورت رایگان خواهد بود و در پایان نیز به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر ملی اعطا می‌شود.

وی، آدرس برگزاری این سمینار را یاسوج، میدان راهنمایی، فلکه عقاب، ساختمان شماره دو استانداری اعلام کرد و گفت: این سمینار از ساعت  ۹ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی یاسوج از برنامه‌های متعدد این اتاق برای بهبود فضای کسب و کار و تقویت بخش خصوصی در این استان خبر داد.

اسلام‌زاده تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف قابلیت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و درآمد را دارا است که باید در این حوزه با برنامه‌ریزی و انسجام بین‌بخشی بتوان از این قابلیت‌ها به بهترین وجه استفاده کرد.

این مسئول در اتاق بازرگانی یاسوج، از بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان دعوت کرد تا در این سمینار که با حضور یکی از کارآفرینان برتر در کشورهای اسلامی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۵/ذ۲۰

منبع : خبرگزاری فارس