رئیس آموزش و پرورش باشت از برگزاری اردو‌های «علم، تفریح، زیارت» برای دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد.

محمود نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: آموزش و پرورش باشت در راستای پیشرفت علمی دانش‌آموزان و بالا‌بردن سطح علمی این شهرستان همه تلاش خود را به کار می‌گیرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان باشت تصریح کرد: در همین خصوص مسئولان تعلیم و تربیت باشت با تعامل و هم‌فکری توانسته‌اند برنامه‌های علمی، تفریحی و زیارتی را برای دانش‌آموزان این شهرستان فراهم کنند و تاکنون این برنامه‌ها با استقبال بسیار خوبی از سوی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان روبه‌رو شده است.

وی ادامه داد: در این برنامه‌ها که متناسب با روحیه دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است این اداره با توجه به موقعیت‌های جغرافیایی روستاها، آنها را به چند دسته تقسیم کرده و به صورت دوره‌ای تعدادی از دانش‌آموزان حوزه‌های مختلف را گرد هم آورده و برای زیارت به بقاع متبرکه این شهرستان می‌برند و در کنار زیارت به تعلیم و تربیت و مشکلات درسی دانش‌آموزان رسیدگی می‌شود.

نظری افزود: در این برنامه کارگروه‌های آموزشی و مسئولان اداره آموزش و پرورش به همراه مدیران و مربیان دانش‌آموزان حضور داشته تا پس از تفریحی سالم و ایجاد نشاط در میان دانش‌آموزان مسابقات علمی برگزار و در همان مکان از برترین‌های این مسابقات تقدیر می‌‌شود.

وی برگزاری اردوهای « علم، تفریح و زیارت» را از جمله رمز‌های موفقیت این اداره در جذب و ایجاد اشتیاق در دانش‌آموزان دانست. 

این مسئول با بیان این‌که برگزاری این اردو‌ها یکی از اهداف مهم این اداره برای بهبود تعلیم و تربیت در باشت است، عنوان کرد: آموزش و پرورش باشت طی یک سال گذشته با در نظر گرفتن ابعاد آموزشی، تربیتی و پرورشی، خدماتی و اداری توانسته است شرایط تحصیلی خوبی را در شهرستان و ساماندهی برخی امور حتی در خود اداره به وجود آورد.

وی افتتاح مدارس هوشمند و مجهز کردن آنها، تشکیل پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در ساختمانی مجزا، تشکیل نمایشگاه‌های دست ساخته‌های دانش‌آموزان و برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقات استانی را از دیگر مواردی برشمرد که برای نخستین‌بار در سطح شهرستان باشت به اجرا در آمده است و بیانگر مسئولیت‌پذیری افراد و اتحاد قابل تحسین مسئولان حوزه تعلیم و تربیت در این شهرستان است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ط۳۰

منبع : فارس نیوز