مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادواره شهید نورالدینی و شهدای مسجد شهیدان در دهدشت و گچساران برگزار می‌شود.

سید مصطفی مهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در دهه فجر امسال توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران این برگزار شده است، اظهار کرد: سرکشی استاندار از جانباز بالای ۷۰ درصد از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: این سرکشی‌ها در دو شب متوالی صورت گرفت و بسیاری از مشکلات جامعه ایثارگری به خصوص در بحث مسکن، اشتغال و درمان توسط استاندار پی‌گیری شد.

وی گفت: در این سرکشی‌های استاندار تأکید داشت که همه دستگاه‌های اداری مهلت دارند که تا پایان روز ۲۵ اسفند جاری از تمامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران که شامل جانبازان ۷۰ درصد و آزادگان هم می‌شود سرکشی داشته باشند.

مهدی به برنامه‌های امور ایثارگران در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: در روز پنج‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه، یادواره شهید نورالدینی و شهدای مسجد شهیدان در شهر‌های و برگزاری می‌شود.

وی ادامه داد: شهید نورالدینی و شهدای مسجد شهیدان گچساران از شهدای دوران انقلاب هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: در روز پنج‌شنبه پس از غبارروبی گلزار شهدای شهر دهدشت یادواره شهید نورالدینی در ساعت پانزده و سی دقیقه عصر در این شهر برگزار و یادواره ‌شهدای مسجد شهیدان گچساران پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد شهیدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/

منبع : فارس نیوز