جایگاه CNJ در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که زیرنظر شهرداری ها بوده اما متاسفانه شهرداری ها از پرداخت بدهی های خود به شرکت گاز سهل انگاری می کنند.

: مدیرعامل شرکت گاز تاکید کرد که اگر روند کنونی تخصیص نیافتن اعتبارات برای پروژه های عمرانی بزرگ و کوچک این شرکت ادامه داشته باشد بدون شک تمامی این پروژه ها تعطیل می شود.

” هوشنگ صیدالی ” در گفت و شنود اختصاصی با عصردنا گفت: متاسفانه اعتبارات عمرانی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بدلیل پرداخت نشدن بدهی ۹ جایگاه CNJ که همگی مربوط به شهرداری های این استان هستند از سوی ستاد مرکزی تخصیص داده نمی شود.

وی مدت زمان تخصیص نیافتن اعتبارات عمرانی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از سوی ستاد مرکزی را ۲ ماه عنوان و اظهارداشت: اعتبارات عمرانی شرکت گاز استان بدلیل پرداخت نشدن مطالبات ما از CNJ ها ۲ ماه است که پرداخت نمی شود.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۹ جایگاه CNJ در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که زیرنظر شهرداری ها بوده اما متاسفانه شهرداری ها از پرداخت بدهی های خود به شرکت گاز سهل انگاری می کنند.

صیدالی ، میزان مطالبات خود از شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد را ۱۷۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: حدود ۱۲۰ میلیارد ریال این مطالبات به شهرداری یاسوج اختصاص دارد.

وی گفت: از سال ۸۸ تاکنون برغم تمامی درخواست ها و مکاتبات صورت گرفته ، هیجکدام از شهرداری های بدهکار به شرکت گاز ، اقدام مناسبی برای پرداخت بدهی های خود نکرده و نمی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ، شهرداری های دوگنبدان ، سی سخت ، دهدشت و چرام بیش از ۵۰ میلیارد ریال به شرکت گاز این استان بدهکار بوده که نتیجه سهل انگاری های آنان سبب تخصیص نیافتن اعتبارات عمرانی شرکت از سوی ستاد مرکزی و تعطیلی نه چندان دور تمامی پروژه های عمرانی ما خواهد بود.

صیدالی افزود: ۱۸ پروژه عمرانی بزرگ و کوچک شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با خطر جدی تعطیلی مواجه هستند و پیمانکاران این پروژه ها به زحمت و با سرمایه خود در حال انجام فعالیت می باشند.

وی ، هشت پروژه بزرگ گازرسانی کهگیلویه و بویراحمد را در شهرستان های کهگیلویه و بهمئی سه پروژه ، گچساران سه پروژه و دنا ۲ پروژه برشمرد.

این مسوول شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها راهکار شرکت گاز استان برای دریافت مطالبات از شهرداری ها قطع گاز CNJ ها است و ما بخاطر رفاه مردم نمی توانیم چنین کاری را انجام دهیم.

صیدالی از سوء استفاده مسوولان شهرداری های بدهکار کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت بدهی های خود به شرکت گاز این استان اظهار تاسف و گلایه مندی کرد.

وی گفت: مسوولان شهرداری های بدهکار از این موضوع سوء استفاده کرده و بدهی های خود را پرداخت نمی کنند و هم اکنون نمی دانیم چه تدبیر بیندیشیم که آنان بدهی های خود را پرداخت کنند.

پایان پیام

منبع : عصردنا