فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به همراه جمعی از نیروهای پایور از پایگاه های مقاومت بسیج تابعه حوزه مقاومت شهری امام علی علیه السلام بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از گچساران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به همراه جمعی از نیروهای پایور از پایگاه های مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع)،مقداد،حمزه سید الشهداء و گلزار شهداء بازدید کرد.

سرهنگ جهانگیر انصاری در حاشیه  بازدید از پایگاه های مقاومت در جمع بسیجیان، اظهار داشت: تبحر و و مهارت بسیجیان در دشمن شناسی به مرتبه و درجه ای رسیده که دشمن را از پس پرده های تو در تو نیز تشخیص می دهد.

وی تصریح کرد: یکی از درس هایی که مردم ایران و بخصوص بسیجیان  از مکتب انقلاب خوب آموخته اند دشمن شناسی ست و یکی از علل این امر ،خصومت ورزی دشمنان از لحظه ی پیروزی انقلاب است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با تاکید بر اینکه بسیجیان باید با تقویت بصیرت در خط مقدم جنگ نرم باشند، افزود: یک بسیجی باید در کسب علم، دانش، سیاست روز و مدیریت کشور بینش و بصیرت داشته باشد و در عرصه ی سازندگی کشور روحیه ی جهادی و حمایت معنوی را حفظ کند.

انصاری در ادامه بیان داشت: حفظ فضای فرهنگی جامعه از دستبرد وظیفه ی مردم، مسئولان و بویژه بسیجیان عزیز است.

وی خاطر نشان شد: حفظ هوشیاری و تبعیت از فرامین رهبری لازمه کار بسیجیان است و مقابله با تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان از مهمترین وظایف بسیجیان در عصر حاضر است.

انصاری تاکید کرد: بصیرت، جسارت، مطالعه، پیرو ولایت فقیه بودن، روشنگری، شناخت فتنه و راه های مقابله با آن و حرکت در خط رهبری از موضوعات مهمی هستند که بسیجیان باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه مهمترین وظیفه ی بسیجیان آگاهی و امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: امروز سلاح بسیجی علم، بصیرت ، آگاهی ، داشتن سعه صدر و قدرت شناخت فتنه از غیر فتنه است.

انصاری در ادامه بیان داشت: امروز رصد تمام نقشه های شیطانی استکبار علیه نظام و آمادگی برای مقابله لازم کار یک بسیجی ولایت مدار است.

 

در حاشیه این بازدیدها  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به پوستری که  به دیوار یکی از پایگاه های مقاومت نصب شده بود اشاره نمود و گفت: حلقه های صالحین ما باید در آینده  چنین فرزندان بزرگی را به نظام اسلامی تقدیم کند.

گفتنی است در این پوستر تصاویر فرماندهان بزرگ اسلام شهیدان همت،باکری،خرازی،باقری،زین الدین،… و دیگر افتخار آفرینان ایران اسلامی خود نمایی می کنند.

در ادامه  این بازدید برخی از بسیجیان هم مطالبی در خصوص راهکارهای کیفی سازی حلقه های صالحین ارائه کردند.

انتهای متن/

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب