مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: امروز وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان بزرگترین رمز اقتدار و حیات جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از صبح امروز و با حضور مدیر آموزش و پرورش ، جمعی از مربیان و اولیای دانش‌آموزی مراسم ختم ۳۵ هزار صلوات در مدرسه عصمت این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم دانش‌آموزان مدرسه دخترانه عصمت با قرائت ۲۵ هزار صلوات، سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

ظهیرالدین پورالحسینی، مدیر آموزش و پرورش گچساران در این مراسم با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب، اظهار کرد: امروز ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بدترین و سخت‌ترین فشارها و هجمه‌های مختلف دشمن می‌گذرد اما روند توسعه و فراگیری انقلاب اسلامی گسترش یافته و پیش‌تازی می‌کند.

وی افزود: دشمنان و دنیای استکبار با هزاران شیوه و روش سعی در متوقف کردن روند گسترش و حیات انقلاب اسلامی داشتند اما حفظ وحدت و یکپارچگی با استفاده از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری آنها را در اجرای نقشه‌های شوم خود ناامید کرد.

پورالحسینی ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر قدرت‌های استکباری دانست و تصریح کرد: امروز وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان بزرگترین رمز اقتدار و حیات جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در ادامه با اشاره به لزوم حفظ حجاب در جامعه اسلامی گفت: حجاب نشانه عفت، پاکدامنی و اعتقادات اصیل مسلمانان به ویژه جامعه بانوان ایران اسلامی است.

پورالحسینی با تأکید بر حفظ پوشش اسلامی در مدارس به ویژه مدارس دخترانه بیان کرد: مدارس محیط‌های تأثیرگذار در امر آموزش و پرورش دانش‌آموزان در تمامی حوزه‌ها بوده و تنها به امر علم‌‌آموزی اختصاص ندارد.

وی آموزش آموزه‌های دینی و فرهنگ اسلامی را از دیگر وظائف مدارس عنوان کرد و خاطرنشان کرد: آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی نیز علاوه بر آموزش‌های علمی، گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی در زمینه حفظ حجاب در مدارس است.

گفتنی است در پایان این مراسم سوگندنامه حجاب توسط دانش‌آموزان قرائت شد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۱/ط۳۰

منبع : فارس نیوز