مدیر آموزش و پرورش دهدشت ۱۳ آبان را روز برچیده شدن بساط فتنه در کشورمان دانست و گفت: ما اهل گفت‌وگو و تعامل هستیم اما اهل سازش و تسلیم نیستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در میدان امام حسین(ع) این شهر اظهار داشت: روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز روزی تاریخ‌ساز و انقلاب‌آفرین برای ملت ایران است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت این روز را روز سر دادن فریاد آزادی‌خواهی دانست و افزود: ۱۳ آبان روزی است که معمار انقلاب با دست خالی اما با دلی به پهنای جغرافیای انسانی فریاد آزادی‌خواهی سر داد و در مقابل استکبار ایستاد.

فاطمی‌زاده با بیان اینکه در روز ۱۳ آبان بساط فتنه در کشورمان جمع شد افزود: امروز جاسوسی بودن سفارت آمریکا برای همه کشورها و هم‌پیمانانش روشن شده است.

وی در ادامه ابراز داشت: در این روز خون‌های جوانان و دانش‌آموزان ریخته شد تا پایه‌گذار انقلاب باشد و خون‌هایی که تقدیم انقلاب شد آتشی بود که پیکره ظلم را سوزاند.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت خاطرنشان کرد: امروز فرهنگیان، دانش‌آموزان و دانشجویان و مردم در گرامیداشت این روز گرد هم آمده‌اند تا بگویند فریاد استکبارستیزی ما نشأت گرفته از مکتب عاشورای حسینی است و در مکتب حسینی تسلیم شدن معنایی ندارد.

این مسئول فرهنگی در کهگیلویه ادامه داد: همه ما امروز آمده‌ایم تا به دنیا بگوییم ما ملتی بزرگ و با پیشینه تمدنی عظیم با فرهنگ غنی و سرشار از اندیشه ناب دینی و اهل گفت‌وگو و تعامل هستیم اما اهل سازش و تسلیم نیستیم.

وی با تأکید بر ایستادگی و حرکت در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و منافع ملی ابراز داشت: ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و ملت عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

فاطمی‌زاده ادامه داد: فریب لبخند دشمن را نخواهیم خورد و اگر به تعبیر رهبر انقلاب نرمش قهرمانانه داریم اما محکم‌تر از همیشه تا عقب‌نشینی کفر و الحاد مقاومت خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶/ط۳۰

منبع : خبرگزاری فارس