فرماندار باشت گفت: انقلاب اسلامی ایران با هدف به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام، عدالت و صلح در جهان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی رژه موتوری و خودرویی شهرستان باشت همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم موتورها و خودروها به سمت گلزار شهدا حرکت کرده و بار دیگر و در اولین روز از ایام‌الله دهه فجر با شهدای راه اسلام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

سید موسی حسینی در این مراسم اظهار کرد: امروز پس از گذشت ۳۵ سال از ورود امام خمینی(ره) به کشور باز هم شاهد شوق و ذوقی انقلابی در دل‌های مردم هستیم به گونه‌ای که انگار دوباره امام به میان مردم بازگشته و این اشتیاق از ارادت و حب ملت به بزرگ‌مرد تاریخ حضرت امام خمینی(ره) است.

وی گفت: مردم باشت هیچ‌گاه دهه فجر را از یاد نخواهند برد و همیشه با این روز و ایام بزرگ و انقلابی تجدید بیعت خواهند کرد.

فرماندار باشت ضمن ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از زحمات مسئول در راستای گرامی‌داشت این روز مهم و تاریخی عنوان کرد: صاحبان این انقلاب مردم و ملت هستند و امروز این حضور مردم است که شوری دوباره به بهار انقلاب داده است.

حسینی افزود: گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر نشان از پایداری و پویایی انقلاب اسلامی در میان مردم دارد و برگزاری جشن‌های و مراسم‌های این دهه سبب انتقال اهداف و آرمان‌های انقلاب به نسل‌های کنونی و آینده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدف به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام، عدالت و صلح در جهان تشکیل شد و حال وظیفه داریم حافظان خوبی برای این انقلاب باشیم چرا که این امنیت و آرامش امروز مدیون خون‌های هزاران شهید در تاریخ اسلام و ایران است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ط۲۰

منبع : فارس نیوز