جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: انعطاف‌پذیری بسیج زبانزد خاص و عام بوده و این مجموعه به سازمان جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز ششمین جلسه ادواری تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از اصحاب رسانه‌های استان و نمایندگی خبرگزاری‌های رسمی در سالن اجتماعات سپاه فتح استان برگزار شد.

در این نشست سرهنگ سید فتح محمد حسینیان با تسلیت ایام حزن و اندوه محرم‌الحرام و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: این روزها با آغاز هفته بسیج سراسر ایران عطرآگین از بوی امام خمینی (ره) است که دشمنان نظام به صلابت و شکوه این امام بزرگ پی بردند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در وصف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادامه داد: امام در دشمن‌شناسی نمونه بود و با دست مبارک خود بذری به نام بسیج مستضعفین را در جامعه نهاد که جملات آن بزرگوار بیانگر عمق واقعیت بسیج است.

این مسئول نظامی بسیج را مدرسه عشق مکتب شاهدان و شهیدان عنوان کرد و گفت: امام خمینی بسیج را به گونه‌ای معرفی کردند که در تهدیدهای سرد و گرم علیه انقلاب و نظام همواره بسیج پیشرو است و هرجا که حادثه و میدانی باورناپذیری بود بسیج با صلابت نقش‌آفرینی کرد و می‌کند.

حسینیان خاطرنشان کرد: بسیج مجموعه واقعیتی است که زیربنا و مهندسی کارها را انجام می‌دهد این لشکر مخلص خدا در کارنامه خود سابقه درخشانی از خود ثبت کرده و آماده است در زمینه‌های مختلف وارد میدان شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که دشمنان نظام تاکنون نتوانستند در اتاق‌های فکر خود اقدامی و حرکتی پیچیده مبنی بر ضربه زدن به بدنه انقلاب و نظام داشته باشند، گفت: با دفاع و حرکت بسیج نقشه‌های آن‌ها خنثی می‌شود.

وی اذعان کرد: بسیج از انعطاف‌پذیری خاصی برخوردار است و در کمترین زمان ممکن و روزها تغییر جهت می‌دهد و در تمامی شرایط آماده مقابله با هرگونه دشمنی علیه انقلاب و نظام است.

این مسئول نظامی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که بسیج به یک سازمان جهانی تبدیل شده، گفت: فرمولی که امروزه در سوریه و لبنان جواب می‌دهد تفکر بسیجی بوده و هست تفکری است که اگر بر جامعه‌ای طنین‌انداز شود آن کشور را بیمه می‌کند.

سرهنگ حسینیان در ادامه با تاکید بر این‌که بسیج امروز نیازمند بصیرت است، گفت: بسیج باید در بحث دشمن‌شناسی خود را مسلح کند بسیجیان امروز ماموریت‌های بیشتری نسبت به بسیج دیروز دارند از این‌رو بسیج باید قدر و منزلت خود را بداند.

وی اذعان کرد: بسیج دیروز و امروز در امتداد راه امام و شهدا است و باید گفت؛ بسیج بی‌ولایت شایسته به یدک کشیدن این نام بسیجی مقدس را ندارد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر خود به وظایف اصحاب بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه باید در امورات مختلف حرفه‌ای باشد و بر رسالت و نسبت به وظیفه سنگین خود در اطلاع‌رسانی و آگاه‌بخشی باشد.

سرهنگ حسینیان در خاتمه ضمن تشکر از حضور کلیه اصحاب رسانه در سطح کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری و همراهی هرچه بیشتر این مجموعه با سپاه و بسیج شد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۱/ک۴۰/ظ۱۰۰۴

منبع : خبرگزاری فارس