رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی کانون بسیج رسانه در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: در افقی روشن انجمن رسانه شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سرگرد سید‌محمد لطیف ارجمند عصر امروز در ششمین نشست ادواری تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک و تهنیت هفته بسیج و تسلیت به مناسبت ماه محرم‌الحرام اظهار کرد: بسیج رسانه ماموریت و وظایف خاصی دارد که همه کس باید به این مهم واقف باشند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد مهمترین ماموریت بسیج و سپاه را حفظ و حراست از آبروی نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: بسیج رسانه ماموریت دارد تلاش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را ریشه‌دار و توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر کند.

ارجمند در ادامه بسیج رسانه را دارای اهداف و ماموریت‌های خاصی عنوان کرد و گفت: این مجموعه با هدف فضاسازی، ایده‌پردازی و همسویی در راستای حفاظت و حراست از انقلاب و منافع ملی راه‌اندازی شده است.

وی به عملکرد بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از آغاز شروع به کار تاکنون اشاره کرد و گفت: این مجموعه که طی چهار ماه اخیر راه‌اندازی شده سه همایش بسیج رسانه‌ای در تهران، تبریز و مشهد برگزار شده که در استان نیز پنج جلسه تحلیل و بررسی رسانه‌های استان را برگزار کردیم.

وی برگزاری کارگاه بصیرتی رسانه‌ها با همکاری خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی جامعه بسیج رسانه، نشست با جانبازان و پیشکسوتان رسانه و دیگر برنامه‌های مختلف در این حوزه را از برنامه‌های اجرایی در بسیج رسانه استان عنوان کرد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که استقبال اصحاب رسانه در تشکیل و راه‌اندازی بسیج رسانه بسیار خوب و مناسب بود، گفت: انتظار می‌رود اعضای جلسات ادواری بسیج رسانه حضور بهتری داشته باشند.

ارجمند به راه‌اندازی و افتتاح کانون رسانه شهرستان بویراحمد پایگاه شهید خداعفو عبدیان را دیگر برنامه‌های اجرایی بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: به منظور اثرپذیری و استفاده دیگر خبرنگاران پیگیر راه‌اندازی انجمن رسانه در شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۱۱/ش۳۰/ظ۱۰۰۴

منبع : خبرگزاری فارس