در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد از برخی نقاط ضعف دستگاه‌های اداری در این استان از جمله خاموش بودن موبایل برخی مدیران برای فرار از پاسخگویی انتقاد شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار عصر امروز در نشست شورای اداری این با بیان اینکه نامه‌ای از انتقال خون کشور به این ارسال شده است، اظهار داشت: در این نامه به برخی از آمارها در و نسبت به سایر ‌ها در شاخص‌های مختلف اشاره شده است.

مجید محنایی ادامه داد: طبق نامه رسمی انتقال خون کشور، از نظر اهدای خود در کشور رتبه ۲۶ را به خود اختصاص داده‌ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان ما رتبه پنجم در شاخص اهدای مستمر خون را به خود اختصاص داده و رتبه ۲۳ اهدای خون توسط بانوان متعلق به این استان است.

محنایی به یک رتبه خوب و ارزنده در این حوزه اشاره کرد و متذکر شد: از نظر تأمین خون مورد نیاز بیمارستان‌ها در سراسر کشور استان ما رتبه چهارم را دارد که رتبه‌ای ارزنده برای استان محسوب می‌شود.

این مسئول با انتقاد از دستگاه‌هایی که بدهی خود را به دستگاه‌های خدمات‌رسان نمی‌پردازند، تصریح کرد: هر چند که این موضوع نگران کننده است اما دستگاه‌ها بدون هماهنگی سعی بر مسدود کردن حساب دستگاه‌های بدهکار نکنند.

این مسئول ارشد استانی با بیان اینکه لازم است اختلافات دستگاه‌ها درون خانوادگی برطرف شوند، تأکید کرد: در این اوضاع و احوال نباید برخی موضوعات را علنی کرد و بهتر است دستگاه‌ها مشکلات را با تفاهم برطرف کنند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از لزوم توجه به بحث ورزش و رفاهیات در مجموعه دستگاه‌های اداری گفت و افزود: برای این که خدمت کردن به مردم با طراوت انجام شود دستگاه‌ها و مدیران به رفاهیات زیر مجموعه خود توجه بیشتری داشته باشند.

محنایی، خاموشی دائمی تلفن همراه برخی از مدیران را اقدامی نادرست دانست و عنوان کرد: مدیران باید در همه حال پاسخگو باشند و بدانند که هر لحظه ممکن است ضرورتی ایجاد شود که این خاموشی تلفن‌ها مشکل‌ساز می‌شود.

وی، استفاده غیرمجاز از خودروهای اداری در غیر از وقت اداری را موجب ایجاد بدبینی در بین مردم دانست و یادآور شد: مدیران و مسئولان حق ندارند از خودروهای اداری برای کار شخصی استفاده کنند.

این مسئول، تشکیل کمیته مستندسازی املاک در ادارات را ضروری دانست و در ادامه تلاش برای سنددار کردن آن‌ها را از دیگر وظایف دستگاه‌ها در این استان برشمرد.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ذ۳۰

منبع : فارس نیوز