استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین امنیت جامعه با تعامل همه جانبه نیروی انتظامی، مسئولان و مردم میسر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با تبریک این هفته به سبزپوشان نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت ضروری‌‌ترین نیازهای هر جامعه است که باید برای تامین امنیت جامعه همگان تعامل داشته باشند.

وی با بیان این‌که امنیت در جامعه همانند اکسیژن در هوا است و کمتر کسی به این موضوع توجه دارد، گفت: امنیت در جامعه مزیت اکسیژن را دارد و زمانی که امنیت از بین برود شبیه به این است که اکسیژن در زندگی قطع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: امنیت در سطوح مختلف اقتصادی، اجتماعی و … از اصولی‌ترین نیازهای هر جامعه است که باید به آن توجه ویژه داشت.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی را مهم‌ترین دستگاه در نهادهای حاکمیتی عنوان کرد و گفت: تامین امنیت در جامعه از وظایف نیروی انتظامی است از این رو نقش موثر دیگر نهادها و دستگاه‌ها در خصوص تامین امنیت جامعه مهم و اساسی است.

خادمی در ادامه با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی در تامین امنیت نقش اساسی دارد، گفت: امنیت کنونی جامعه نشان از عملکرد خوب نیروی انتظامی است که باید دیگر دستگاه‌ها و نهادها با تعامل همه جانبه در راستای تامین امنیت هر چه بهتر اقدام کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خرسندی از برگزاری صبحگاه مشترک و اقتدار نیروی انتظامی عنوان کرد: تصور زندگی بدون امنیت بسیار سخت است.

وی خاطرنشان کرد: تامین امنیت جامعه با تعامل همه جانبه نیروی انتظامی، مسئولان و مردم امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۱/م۲۰

منبع : خبرگزاری فارس