استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست‌ و دل‌بازی مدیران و امضاهای غیرکارشناسی آنها با توجه به منابع محدود این استان در اراضی ملی قابل قبول نیست و از مدیران انتظار داریم که به این مسائل توجه جدی داشته باشند.

سایت مردم استان (ک و ب)؛ سیدموسی خادمی شامگاه یک‌شنبه در کارگروه امور زیربنایی که با غیبت چندین مدیرکل برگزار شد با انتقاد نسبتاً‌ شدید از رفتار این مدیران اظهار کرد: این موافقت‌ها و مخالفت‌های مدیران در کارگروه‌ها و بررسی طرح‌ها و تقاضا‌ها یک موضوع ساده نیست که آقایان مدیر آن را جدی نمی‌گیرند.

خادمی با بیان اینکه مدیران کل بدون عذر موجه، نباید در این کارگروه‌ها غیبت داشته باشند، گفت: مدیری که مسئولیت می‌پذیرد باید بداند که بار امانتی که مردم بر دوش آن‌ها گذاشتند سنگین است و نمی‌توانند اینگونه بی‌اعتنایی کنند.

مقام ارشد اجرایی در در بخش دیگری از صحبت‌هایش حاصل این بی‌اعتنایی‌ها را واگذاری‌های بی‌حساب و کتاب اراضی ملی به برخی طرح‌ها دانست و بیان کرد: کارهای کارشناسی در این کارگروه‌های تخصصی آن‌گونه که باید جدی گرفته نمی‌شود که حاصل آن به عنوان مثال واگذاری یکی از بهترین زمین‌های شهری در دل شهر به طرح سیلندرپرکنی است.

وی تأکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی کوچک است که وجب به وجب زمین‌های آن با ارزش بوده و باید با کار کارشناسی بهترین استفاده‌ها را از آن‌ها بکنیم.

دست و دل‌بازی برخی مدیران و نگاه‌های بسته برخی دیگر از مدیران

خادمی تصریح کرد: دست‌ و دل‌بازی مدیران و امضاهای غیرکارشناسی آن‌ها با توجه به منابع محدود این استان در اراضی ملی قابل قبول نیست و از مدیران انتظار داریم که به این مسائل توجه جدی داشته باشند.

نماینده دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت همه‌جانبه‌گری در تصمیمات مدیران، تصریح کرد: از یک سو نباید بی‌حساب و کتاب زمین واگذار کنیم و از سوی دیگر باید طرح‌های تولیدی به صورت اصولی و سریع به چرخه اقتصاد این استان اضافه شوند.

وی خاطرنشان کرد: برخی مدیران آن‌قدر بی‌خیال هستند که در کارگروهی که خود طرحی را تقاضا داده‌اند برای دفاع از طرح خود حاضر نیستند و برخی دیگر نیز بدون درک جایگاه این کارگروه‌ها، نماینده به این جلسات می فرستند.

خادمی در بخش دیگری از حرف‌هایش یادآور شد: برخی مواقع از سخت‌گیری‌های بی‌مورد و دیدهای بسته در حمایت از سرمایه‌گذاری ضرر کردیم و گاهی با دست‌ و دل‌بازی به اراضی ملی به نام تولید به مردم ضربه زده‌ایم که هر دوی این‌ها، مذموم و غیر قابل تحمل هستند.

کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید همه کمک کنیم تا کارهای جمعی، مشورت‌ دادن و مشورت پذیری و کار کارشناسی در رأس برنامه‌های تصمیم‌گیرندگان و مدیران این استان قرار گیرد.

به گزارش فارس، اعضای اصلی کارگروه زیربنایی یعنی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان از غایبان اصلی این نشست تخصصی بودند؛ غیبتی که با انتقاد جدی استاندار مواجه شد.