محور ارتباطی مشکلات زیادی را برای زوار امامزاده بوجود آورد که در برخی اوقات شاهد تصادفات ناگوار در این منطقه نیز هستیم.

سایت مردم استان ( ک و ب):: امامزاده ” سید محمود(ع) معروف به ” (ع) از نوادگان امام جواد (ع)و در ۱۵ کیلومتری بخش قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه واقع شده است.

حضور زوار متعدد در فصول مختلف سال نشان از احترامی است که این امامزاده واجب التعظیم همانند سایر امامزاده های کشور و استان نزد علاقمندان خود دارد.

تلاش های وصف ناپذیر و ستودنی طی سال های نه چندان دور با محوریت ” حضرت آیت اله میراحمد تقوی ” برای ساماندهی به فضای فیزیکی امامزاده ” سید محمود(ع) ”  جهت رفاه حال زوار صورت گرفته که واقعا قابل تقدیر و سپاس است.

خدمات متعددی برای زوار این امامزاده از سوی متولیان و دست اندرکاران مرتبط انجام اما متاسفانه هنوز برخی مشکلات قابل مشاهده است که رفع آنها نیازمند عزم جدی دارد.

محور ارتباطی امامزاده ” سیدمحمید(ع) ” مهمترین مشکل کنونی برای ارتباط بهتر زوار و علاقه مندان این امامزاده با آن است.

متاسفانه محور ارتباطی دسترسی به مقبره این بزرگوار سال هاست هیچ تغییری نکرده درصورتیکه هرساله بر زوار و حاجتمندان به این نواده امام همام چندبرابر می شود.

یکطرفه بودن محور ارتباطی مشکلات متعددی را برای زوار این امامزاده بوجود می آورد که متاسفانه در برخی اوقات شاهد تصادفات ناگوار در این منطقه نیز هستیم.

امکان دوبانده نمودن محور حدود هفت کیلومتری امامزاده ” سیدمحمود (ع) ” بنا بدلایل مختلف بویژه همراهی مردم این دیار وجود دارد و آمادگی برای مشارکت در این امر را اعلام نموده اند.

بخشدار قلعه رئیسی از ارسال نامه ای ویژه برای دوبانده نمودن محور ارتباطی یکی از پرزوارترین امامزاده های خبرداد.

” سیدرضا غلامی مقدم ” به عصردنا گفت: به مدیرکل راه و شهر سازی کهگیلویه و بویراحمد نامه نوشتم هم در خصوص این محور و هم محور قلعه رئیسی به و مدیرکل راه شهرسازی استان در سفری که قبل از ایام نوروز به این بخش داشت از آسفالت شدن آن خبر داد ولی متاسفانه محقق نشد.

امام جمعه بخش قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه هم از وضعیت محور ارتباطی امامزاده ” سید محمود (ع) ” این بخش بشدت اظهارگله مندی و یادآورشد: آقایان قول می دهند اما وقتی عمل نمی کنند قول و وعده آنها چه سودی دارد؟

” حجت الاسلام صلواتی ” گفت: چندین بار در خصوص محور ارتباطی نامناسب این امامزاده به رئیس راه و شهرسازی سابق شهرستان کهگیلویه اشارتی نمودیم ولی محقق نشد.

وی با بیان خاطره ای از علاقه مندی مردم بخش قلعه رئیسی برای مشارکت در بهسازی و تعمیر محور ارتباطی ” امامزاده سیدمحمید(ع)  ” ، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز امسال بدلیل حجم بالای زوار و گردشگر و از سویی نامناسب بودن محور ارتباطی این امامزاده ، مردم خودشان با تراکتور به بهسازی محور ارتباطی می پرداختند.

امام جمعه قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه افزود: از مسوولان استانی و شهرستانی مصرانه می خواهیم بفکر مردم محروم بخش قلعه رئیسی بوده و دوبانده نمودن محور ارتباطی امامزاده ” سید محمود (ع) ” را در دستورکار قرار دهند

( یک کار از مردم روستای این امامزاده دیدم که خیلی ناراحت کننده بود واز مسئولین می خواهم که بیشتر به این منطقه باشند آن هم مردم روستا یک تراکتور شن در سطح جاده این امامزاده داشتن روی آن خود جوش کار می کردند.همه این صحبتها را زدیم اما شایسته است این امامزاده وکلا این منطقه این قدر محروم باشد مسئولین بیشتر دقت کنید روزگار می گذرد بیشتر به فکر باشید……)

 

منبع : عصر دنا