در این نشست برخی مسئولان به کوتاهی و اهمال خود اقرار کردند که استاندار گفت: اگر می‌دانید که کوتاهی کرده‌اید چرا نباید به دنبال مطالبات خود باشید و چرا من باید به جای شما پیگیر این قضیه باشم.

اقرار به اشتباهسایت مردم استان ():نشست رسیدگی به وضعیت بدهکاری میلیاردی برخی شرکت‌ها و جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی از همین دست نشست‌ها بود که در آن حواشی جالی مطرح شد.

که این بی‌نظمی را محصول اهمال مسئولان می‌دانست رو به آن‌ها گفت: شما به دنبال مطالبات خودتان هم نیستید و اگر من پی‌گیری نمی‌کردم شما این بدهی سنگین و چگونگی مطالبه آن را پی‌گیری نمی‌کردید.

سید با غیر شرعی دانستن پول‌هایی که از بابت گاز دولت به حساب شهرداری‌ها و جایگاه‌های خصوصی می‌رود، گفت: این پول اگر آب شود و به پای درخت شهرداری ریخته شود موجب خشکیده شدن درخت‌ها می‌شود و برای هر کار دیگری هم حکم غیر شرعی دارد.

به توسعه و پیشرفت استان اشاره کرد و گفت: من هم دیر یا زود از این استان می‌روم اما با چنین کارهایی نمی‌توان به پیشرفت و توسعه استان خوشبین بود.

افزود: اجازه نمی‌دهیم پول بدهکاری گاز این دولت برای دولت بعد بماند و همه وظیفه داریم برای راحتی کار دولت آینده مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره اینکه نمی‌توان پول خمس را در راه زکات خرج کرد خطاب به یکی از نمایندگان شهرداری‌ها که می‌گفت ما با پول گاز و پرداخت نکردن آن به دنبال عمران و آبادانی شهرمان هستیم، گفت: ما پای منبر همه علما نشسته‌ایم اما هیچ‌کدام آنها نگفته‌اند پول خمس را به جای زکات می‌توان مصرف کرد.

در این نشست برخی مسئولان به کوتاهی و اهمال خود اقرار کردند که استاندار گفت: اگر می‌دانید که کوتاهی کرده‌اید چرا نباید به دنبال مطالبات خود باشید و چرا من باید به جای شما پیگیر این قضیه باشم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه هیچ دستگاهی نباید وامدار دستگاه دیگر باشد گفت: روزی که من آمدم خودروهای شهرداری در استانداری رفت و آمد می‌کردند و بعد از مدتی فهمیدم که شهرداری‌ها بنا به هر دلیل خودروهای خود را به استانداری هدیه کرده‌اند!.

صابری افزود: یک روز دیدم که تنها خودروی شهرداری شهری محروم همچون لنده در استانداری و زیر پای مدیران است که تعجب کردم و تأسف خوردم و فوری دستور دادم که خودروهای شهرداری که پلاک آن‌ها هم سفید شده بود را به خودشان برگردانند!

وی گفت: چرا باید وامدار برخی دستگاه‌های دیگر از جمله شهرداری‌ها باشیم که نتوانیم از پوسیده شدن درخت خیابان‌ها و رها شدن زباله سر کوچه‌ها بگوییم.

در این نشست توسط مدیرعامل شرکت گاز عنوان شد که شرکت سیمان و کارخانه قند بیش از یک میلیارد بدهی دارند و آن را پرداخت نمی‌کنند که استاندار گفت: بروید و راهی برای آن پیدا کنید حتی اگر شده به جای پول از آنها سیمان بگیرید.