با حضور مسئولان استانی مسکن مددجویان بی‌سرپرست در باشت افتتاح شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز طی مراسمی با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در ، معاون برنامه‌ریزی استاندار ، مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی، امام‌جمعه باشت و مدیران و مسئولان شهرستانی مسکن مددجویان بی‌سرپرست «پشتکوه» به نمایندگی از تعداد مسکن مددجو افتتاح شد.

سید‌غلام‌رضا متقی در این مراسم اظهار کرد: سهمیه احداث منزل مسکونی شهرستان باشت در سال گذشته ۲۲ واحد بوده که با همکاری خوب مسئولان و پیگیری‌های مدیر کمیته امداد باشت این تعداد به اتمام رسیده و امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه یکی از آن‌ها را افتتاح و در اختیار بی‌سرپرستان نیازمند قرار دادیم.

وی ادامه داد: منازل احداث شده دارای مساحت زیربنایی قریب به ۶۰ الی ۹۰ متر هستند که برای هر کدام از آنها بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

این مسئول ارشد استانی تصریح کرد: در خصوص خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان کمیته امداد باشت در یک سال گذشته نزدیک به ۲۴۱ اقدام در زمینه‌های ساخت و کمک برای خرید مسکن نیازمندان، بهسازی و تعمیرات مسکونی، احداث سرویس‌های بهداشتی و معافیت‌های آب، برق و گاز را انجام داده است.

وی هزینه کل این اقدامات کمیته امداد امام‌خمینی باشت در سال ۹۲ را بالغ بر دو میلیارد و ۴۶۲ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال برشمرد.

متقی خاطرنشان کرد: برخی از اعتبارات برای این ساخت و ساز‌ها با مشارکت بنیاد مسکن و بانک‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پایان اعلام کرد: بر اساس مصوبات مجلس در سال جدید ۲۰ درصد به حقوق مددجویان افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۲۰۱۷/ع۳۰

منبع : فارس نیوز