رئیس امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از افتتاح مهمان‌سرای کمپ پازنان ۲ در نیمه نخست سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، بی‍‍ژن محمودیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: روزانه حدود ۳۵۰ نفر از کارکنان شاغل در کارخانه‌های گاز و گاز مایع ۹۰۰، واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی پازنان ۲ و ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز پازنان ۲ و منطقه تفکیک و همچنین کارکنان مأموریتی برای انجام کارهای مختلف تعمیراتی و عملیاتی صنعت نفت به این منطقه اعزام می‌شوند.

وی ابراز داشت: این پرسنل از مهمانسرای موجود در پازنان ۲ استفاده می‌کنند که این مهمانسرا از تعدادی کاروان فرسوده و مستعمل با عمر طولانی حدود ۳۰ سال تشکیل شده است.

رئیس امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران افزود: با توجه به ضرورت و همچنین رعایت مسائل بهداشتی برای کارکنان این ناحیه، احداث یک باب مهمانسرا در این منطقه لازم و ضروری است.

محمودیان با تشریح بخش‌های در نظر گرفته شده برای این مهمان‌سرا بیان کرد: مهمانسرای پازنان ۲ با زیربنای کل ۳ هزار و ۲۷۰ مترمربع شامل ۴۵ باب اتاق، رستوران مجزا با تجهیزات پخت غذا، کتابخانه، سردخانه، لابی، انبار، نانوائی، نمازخانه و سالن کنفرانس در این منطقه پیش‌بینی شده است.

رئیس امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: با افتتاح این مهمانسرا و سالن غذاخوری کارکنان مناطق عملیاتی پازنان ۲ پس از ۳۰ سال از نعمت داشتن یک مجتمع رفاهی استاندارد بهره‌مند خواهند شد.

محمودیان با بیان این‌که این پروژه تاکنون ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته از طرف مدیریت خدمات شرکت نفت و گاز گچساران و امور مهندسی و ساختمان این شرکت در نیمه نخست سال امسال، پیشرفت این پروژه چشمگیر بوده است.

به گزارش فارس، منطقه عملیاتی پازنان ۲ یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین مناطق نفتی جنوب کشور بوده که با داشتن کارخانه‌های گاز و گاز مایع ۹۰۰، بهره‌برداری، نمک‌زدایی، ایستگاه تأسیسات گاز و منطقه تفکیک اهمیت بسزایی در تولید و صادرات نفت و میعانات گازی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دارد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۴/خ۳۰

منبع : خبرگزاری فارس