اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه یاسوج به همراه نحوه ثبت نام آنها اعلام شد.

دانشگاه یاسوجسایت مردم استان (ک وب)؛ اسامی پذیرفته شدگان متقاضی استفاده از سهمیه استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه در سال ۹۲ را اعلام کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج در این خصوص به خبرنگاران گفت: این دانشجویان که اسامی آنها در سایت رسمی دانشگاه منتشر شد، برای ثبت نام به مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه در روز ۱۷ مرداد سال جاری دعوت شده اند که عدم مراجعه انها به منزله انصراف تلقی می شود.

شهاب الدین افزود: این دانشجویان برای ثبت نام با به همراه داشتن اصل مدرک کارشناسی، مدارک شناسایی شامل اصل شناسنامه و کارت ملی و رونوشت انها، ۱۲ قطعه عکس تمام رخ، ارائه مدرکی برای مشخص شدن وظعیت نظام وظیفه و دیگر مواردی که با جزئیات در سایت دانشگاه ذکر شده است، به تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: ۳۲ نفر از دانشجویانی که متقاضی استفاده از سهمیه بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه بودند، برای تحصیل در این دانشگاه مشخص و معرفی شده اند که پذیرش انها در رشته های الهیات، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، تاریخ، آموزش زبان انگلیسی، زیست شناسی، شیمی در سه گرایش تجزیه، معدنی و آلی، فیزیک، مهندسی مکانیک، عمران، مهندسی شیمی پیشرفته، مهندسی منابع طبیعی و مهندسی کشاورزی در گرایش های مختلف بوده است.