معاون بهداشت و سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم‌های درمانی و پزشکی به نقاط مختلف استان برای مداوای والدین معظم شهدا و جانبازان خبر داد.

محمد گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در راستای طرح پایش سلامت والدین معظم شهدا، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، تیم‌های درمانی و پزشکی مجرب را به نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام می‌کند.

معاون بهداشت و سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تیم‌های درمانی و پزشکی بیش از ۳۰۰ نفر از والدین شهدا را تحت پوشش واکسیناسیون آنفلوآنزا قرار می‌دهند.

گودرزی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن سرما و فصل زمستان و از طرفی مقاوم نبودن وضعیت جسمانی والدین شهدا به علت کهولت سن، نیاز مبرم به اجرای طرح واکسیناسیون بود که در دستور کار بنیاد قرار گرفت و به همت همکاران و همراهی مسئولان بنیاد شهید شهرستان‌ها این طرح در حال اجرا است.

این مسئول افزود: این طرح برای جانبازان شیمیایی، والدین صعب‌العلاج شهدا در رده سنی بالای ۷۰ سال و پرسنل شبکه بهداشت و درمان که در ارتباط مستقیم با جانبازان هستند اجرا می‌شوند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: انعقاد قرارداد با مراکز درمانی که بر اساس طرح تصویبی مجلس، ملزم به پرداخت کامل هزینه‌های خدمات درمانی ایثارگران شاغل و غیر‌شاغل هستند از سوی بنیاد برای خدمت‌رسانی مناسب انجام شده است.

وی با بیان این‌که این طرح در همه شهرستان‌های این استان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: حوزه بهداشت و سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی با بیمه ایران هزینه‌های درمانی خانواده‌های زیر پوشش ایثارگران پنج تا ۷۰ درصد، والدین شهدا، همسر و فرزندان شاغل و غیرشاغل آزادگان را می‌پردازد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ب۳۰

منبع : خبرگزاری فارس