قائم‌مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ میلیارد ریال اعتبار توسعه شبکه و روشنایی معابر روستاهای بوستان باشت است.

جمال معتمدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: برنامه اصلاح شبکه روشنایی و سیستم توزیع برق روستاهای شهرستان باشت همزمان با ورود آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه به این شهرستان در روستاهای بخش بوستان آغاز شد.

قائم‌مقام شرکت توزیع نیروی برق افزود: این طرح در دو فاز یک و دو با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اصلاح شبکه و سیستم توزیع برق در برخی از روستاهای شهرستان باشت و شهر باشت در سال جاری آغاز می‌شود، اذعان کرد: روشنایی معابر روستاهای شاه‌زینعلی و شادگان باشت نیز در طی سه ماه اول سال ۹۳ آغاز خواهد شد.

معتمدی‌زاده تصریح کرد: بخش‌هایی از شهر باشت چون خیابان دانشگاه ‌پیام‌نور باشت دارای مشکل روشنایی بوده که با برنامه‌ریزی انجام ‌شده و پیگیری‌های صورت گرفته اصلاح شبکه توزیع برق در سطح شهر به زودی در این شهرستان آغاز می‌شود.

قائم‌مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روستاهایی که با مشکل روشنایی و یا توزیع برق روبرو هستند بر اساس اولویت‌بندی در طول سال نسبت به اجرای طرح اصلاح و توزیع برق در آن‌ها اقدام خواهد شد.

انتهای ‌پیام/۸۲۰۱۷/خ۲۰

منبع : فارس نیوز