مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگ امروز سخت تر از جنگ دفاع مقدس است و اصحاب رسانه، رزمندگان مقابله با جنگ نرم هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح، سید محمدلطیف ارجمند در گفتگو با خبرنگار این پایگاه در خصوص تأثیرگذاری اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هیچ جایی از دنیا اسلام آغاز کننده جنگ نبوده است و در دوران دفاع مقدس عراق با همکاری رسانه ها توانست آغازگر جنگ علیه ایران باشد.

وی ادامه داد: جنگ امروز دنیا با خاطر تأثیر یک خبر یا یک رسانه است که بدون هیچ گونه خونریزی و تلفاتی می توانند بر افکار نفوذ پیدا کنند.

مسئول بسیج رسانه استان افزود: در دنیاری اسلام اصحاب راسانه رزمندگان مقابله با جنگ نرم هستند که با اعتقاد و باور دینی می توانند نفوذ ناپذیر باشند.

وی به برنامه های بسیج رسانه اشاره کرد و افزود: بسیج رسانه به ماهیتی انقلابی، فرهنگی، مدافع آرمان های انقلاب با مأموریت سیاستگذاری، طرح ریزی، نظارت بر جذب اصحاب رسانه و کمک به تشکیل جبهه رسانه های انقلاب برای مقابله با جنگ نرم ارائه می شود.

ارجمند تصریح کرد: حفظ و گسترش تفکر بسیجی، نهادینه سازی، ترویج فضیلت های معنوی، اسلامی و فرهنگ مقاومت در میان اصحاب رسانه و تقریباً ۱۶تا۱۷  برنامه به سازمان بسیج رسانه معول شده است.

وی با اشاره به محورهای سازمان بسیج رسانه ابراز داشت: رعایت اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی، احترام به اقوم و طوایف، حمایت از آزادی بیان و مصالح کشور، تعامل اصولی، ظرفیت سازی باری تحقق ارتش ۲۰میلیونی، و اعتقاد به لزوم اصحاب رسانه جزء محورهای این سازمان است.

وی در پایان گفت: جامعه هدف بسیج رسانه بیشتر در حوزه خبری تا شامل رسانه های دیداری ، شنیداری و نوشتار است که نهایت تلاش در این زمینه به کمک اصحاب رسانه صورت میگیرد.

 

انتهای متن/

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب