جلیلی با اشاره به نقش عشایر در دفاع از انقلاب و دفاع مقدس گفت: باید از ظرفیت عشایر در مدیریت کشور استفاده شود.

سعید جلیلی درجمع مردم  یاسوج

درجمع مردم

سایت مردم استان ( ک و ب) سعید جلیلی صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های یاسوج، با اشاره به علل تورم در کشور گفت: اگر می‌خواهید تورم را به صورت اساسی حل‌کنیم راه حل این است که تولید کالا از مقدار نقدینگی بیشتر شود و این کار به وسیله بها دادن به تولید و افزایش تولید کشور محقق می‌شود.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص علل هجمه رسانه‌های بیگانه گفت: ادعا می‌کنیم که می‌خواهیم سرباز کوچکی برای ولایت و گفتمان انقلاب باشیم و این مسئله مبنای اعتقادی ماست.

کاندیدای یازدهمین دوره افزود: آنچه موجب پیشرفت کشور می‌شود گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) است.

جلیلی ادامه داد: امروز تجسم اسلام ناب در یک کلمه است و آن کلمه ولایت مطلقه فقیه است.

 وی با اشاره به نقش دولت در تبیین گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) بیان داشت: دولت باید تمام همتش برای یاری‌کردن گفتمان اسلام ناب در دستگاه‌های دولتی باشد و دیدیم که در مقطعی از زمان که این گفتمان در کشور جاری شد چه ظرفیت‌های عظیمی آزاد شدند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اگر کشور توانست پیشرفت کند در پرتو اسلام ناب بود و هرجا توقفی ایجاد شد به دلیل فاصله گرفتن این گفتمان است.

جلیلی افزود: دشمنان همین تحلیل را دارند که هرگاه ناکام‌ شدند به خاطر غلبه گفتمان اسلام ناب بود و بیشترین نگرانی آنها از تبیین این گفتمان است.

 وی نظریه ولایت فقیه را نظریه‌ای اعتقادی دانست و گفت: هرکسی و در هر پست و مقامی که باشد اگر از این نظریه فاصله بگیرد از سوی ملت طرد خواهد شد.

سعید جلیلی در جمع مردم یاسوج

سعید جلیلی در جمع مردم یاسوج

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عشایر را یکی از ظرفیت‌های بزرگ کشور دانست و گفت: یکی از شعارهای ما عدالت‌محوری است و باید به گونه‌ای عمل شود که از همه ظرفیت‌های کشور بهترین استفاده شود.

 

 جلیلی افزود: ما نباید فقط نگاهمان به تهران باشد، بلکه عدالت ساختاری ایجاب می‌کند از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده شود.

 وی به نقش عشایر در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عشایر ما که چنین ظرفیتی را توانستند در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بروز دهند امروز هم در باید بیشترین استفاده از آنها صورت پذیرد.