محمدی توفیقات به دست آمده در ورزش در سطوح ملی و بین‌المللی و همچنین استانی را به مدد همدلی و وحدت دانست

: معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: در زمینه ورزش می بایست از تک صدایی و خودرأیی بپرهیزیم زیرا به ضرر ورزش استان خواهد بود.

به گزارش “عصردنا” با اعلام اینکه اسکی برای استان تنها یک ورزش نیست بلکه یکی از عوامل مهم در توسعه صنعت گردشگری است افزود: رونق ورزش در سایه وحدت و همدلی عوامل و دست اندرکاران ورزش دستگاههای مرتبط محقق می شود.

وی گفت: با وجود مشکلات موجود در پیست اسکی کاکان ، ظرفیت این پیست به حدی است که می تواند جوابگوی خیل عظیم بازدیدکنندگان و گردشگران از سایر نقاط کشور باشد.

وی یکی از آفت‌های ورزش را دو دستگی و اختلاف میان قشر ورزشکار و مسئولان ورزشی دانست و گفت: وقتی خداوند سفره‌ای برای استفاده همه مردم پهن کرده و همه می‌توانیم از این موهبت بزرگ استفاده کنیم لازم است از هرگونه جدایی و تک صدایی بپرهیزیم که به ضرر ورزش تمام می‌شود.

محمدی توفیقات به دست آمده در ورزش در سطوح ملی و بین‌المللی و همچنین استانی را به مدد همدلی و وحدت دانست و افزود: به همین منظور جلسه‌ای با حضور دست‌اندرکاران اسکی استان برای برنامه‌ریزی بهتر و خدمات‌رسانی گسترده‌تر به مردم و مسافران و گردشگران برگزار می‌کنیم.

منبع : عصردنا