امام جمعه دهدشت با اشاره به شیوع برخی بداخلاقی‌ها، تهمت‌ها و تخریب‌ها در آستانه انتخابات گفت: بد اخلاقی‌ها خطرناکترین عامل در انتخابات و به تبع آن در کشور است و این اختلافات در آستانه حماسه سیاسی حرام است.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» ‌از یاسوج، روز گذشته در مراسم یادواره شهدای فرهنگی لنده، با اشاره به شان و جایگاه معلم بیان داشت: همه مشکلاتی که بشر در زندگی دنیوی و اخروی خویش به آن مبتلاست، ناشی از جهالت و نادانی است و این رهایی از جهالت و تاریکی وظیفه خطیر معلمی است که خدمت بزرگی به جامعه بشری محسوب می شود.

وی با اشاره به مقام شهدای معلم افزود: معلمان شهید دارای علم، اخلاق، بصیرت، شجاعت و از خود گذشتگی بودند و همان گونه که در سنگر علم، وجود خود را وقف آگاهی رسانی و زدودن تاریکی جهل از جامعه کردند، جان خود را نیز در نبرد هشت ساله فدای ارزش های الهی کردند.

گفت: دستاورد شهدا عزت، شوکت و پیشرفت علمی بود و امروز ایران اسلامی به برکت خون همین شهدا پرچمدار اسلام است و با عطر بصیرتی که داشتند جهان را وادار به رفتن به سمت بیداری از نوع اسلامی کردند.

حسینی به پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش در است و مردم باید با بصیرت و آگاهی مراقب توطئه های دشمنان باشند.

وی به برخی بداخلاقی ها و اختلافات در آستانه انتخابات اشاره و تصریح کرد: بد اخلاقی هایی از جنس تخریب، توطئه، تهمت و بدنامی خطرناکترین عوامل در انتخابات و به تبع آن در کشور هستند که این اختلافات و بداخلاقی های انتخاباتی در آستانه این حرام است.

امام جمعه به نقش مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: امسال سال حماسه سیاسی است و شاهد خلق حماسه ای در انتخابات خواهیم بود که حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را مایوس می کند و خلق حماسه انتخابات باعث واکسینه شدن نظام می شود.

حسینی به نقش شورای نگهبان در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در امر تایید و یا رد صلاحیت فصل الخطاب است و هر کسی که رد یا تایید صلاحیت شد، حق تهمت، تخریب و ایجاد آشوب در جامعه را ندارد و باید مواظب بود که دشمن از حرکات ما سوء استفاده نکند.