یاسوج- ایرنا- رییس هیات امنا بنیاد خیریه نورآوران سلامت گفت: هدف تیم پزشکی خیرین نورآوران سلامت از ارایه خدمات در مناطق محروم کشور احیای تفکر اصیل جهادی است.

محسن امیریان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کم رنگ شدن تفکر جهادی موردنظر امام (ره) بعد از انقلاب افزود: فعالیت تیم خیرین نورآوران در دوردست ترین مناطق کشور وکارجهادی برای خدمات به سلامت سلامت این تفکر را زنده کرده است.

وی با بیان اینکه این تفکر از ۱۰ سال قبل از سوی سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت کلیک خورد اظهارکرد: فعالیت این تیم بعد از وزیر شدن دکتر هاشمی بصورت گسترده در مناطق محروم کشور درحال اجرا است.

امیریان تاکید کرد: با توجه به دغدغه های وزیر بهداشت باید تفکر جهادی ارایه خدمات پزشکی که متعلق به مناطق محروم و یادگاری از جهادسازندگی است ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در راستای توجه به تفکر جهادی از سوی مسوولان عنوان کرد: سخنان مقام معظم رهبری چراغ راهنمایی برای هدایت مسوولین درجهت ارایه خدمات بهتر به اقشار محروم جامعه است.

وی اظهارکرد: تاکنون تیم خیرین نورآوران سلامت در ۱۳ استان کشور خدمات رایگان چشم پزشکی و دندان پزشکی ارایه داده است.

تیم نورآوران سلامت از بیستم فروردین تاکنون در دیشموک واقع در۲۵۰کیلومتری یاسوج سرگرم ارایه خدمات به جمعیت ۲۰هزار نفری مردم این منطقه محروم است.

۷۵۳۱/۶۷۱

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.ir

منبع : خبرگزاری ایرانا