رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت: بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در شهرستان لنده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عین‌الله دهقان عصر امروز در جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان لنده با اشاره به نحوه پیروزی انقلاب و نقش جوانان در شکل‌گیری آن، گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل رشادت‌ها و دلیرمردی‌های همه اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان غیوری بوده که با سپر کردن سینه در مقابل ابرقدرت‌ها از کیان و ناموس خود دفاع کرده‌اند و با خروج ظلمت نور و روشنایی به کشور بخشیدند.

وی افزود: حضور جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی مؤید بصیرت و تیزبینی آنان و گوش به فرمان امام و رهبر خود بودن داشته که همه بر آن تأکید دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده با اشاره به شهدای ورزشکار، ابراز داشت: بدون شک نقش ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی بی‌بدیل بوده است.

دهقان تصریح کرد: نیروی بالقوه و بالفعل جوانان در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب تأثیر گذار بوده و عزت و سربلندی ایران را به همراه دارد.

وی استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان در زمینه های مختلف را عامل پیشرفت خواند و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین موقعیت برای انتقال مفاهیم و آرمان‌های بلند انقلاب در قالب برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به نسل جوان و پویای کشور است.

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان لنده متذکر شد: در همین راستا و برای آشنایی بیشتر جوانان با انقلاب اسلامی و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از ۳۰ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در دهه مبارک فجر  در شهرستان لنده برگزار خواهد کرد.

دهقان با اشاره به برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان لنده، یادآور شد: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، عطرافشانی قبور مطهر شهداء، برگزاری مسابقات (فوتسال ، والیبال ، تنیس روی میز، بندبینتون، کوهپیمایی) با محوریت ادارات در بخش آقایان و بانوان ، برگزاری مسابقه دو ویژه نونهالان و نوجوانان، دیدار با پیشکسوتان ورزشکار و ایثارگر ، برگزاری یادواره شهداء ورزشکار انقلاب اسلامی، حضور ورزشکاران در مراسم ۱۲ و راهپیمایی ۲۲ بهمن ، حضور سازمان یافته ورزشکاران در نماز جمعه مهمترین برنامه‌های کمیته  ورزش و جوانان شهرستان لنده در دهه مبارک فجر خواهد بود.

دهقان از عدم حضور مسئولان شهرستان در همایش‌های فرهنگی و ورزشی گلایه کرد و بیان داشت: با توجه به نقش و جایگاه ورزش در زندگی انسان می‌طلبد که مسئولان شهرستان نسبت به شناخت و جایگاه ورزش در بین جوانان و نوجوانان و همایش های ورزشی حضوری پُر رنگ داشته و جوانان و نوجوانان را نیز مورد تشویق و ترغیب خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های متنوع ورزشی در ایام دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت این ایام باعث ایجاد شور و نشاط انقلابی بین نوجوانان و جوانان خواهد کرد.

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان لنده با اشاره به حضور پر رنگ خبرنگاران در برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی، اضافه کرد: بزرگترین وظیفه و مسئولیت در ایام دهه مبارک فجر بر دوش اصحاب  رسانه و خبرنگاران پرُ تلاش شهرستان بوده که رسالت خطیر اطلاع رسانی خویش را در جهت انتقال و پوشش برنامه‌ها به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۳/ذ۴۰

منبع : فارس نیوز