فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: ائمه جمعه و جماعات در مساجد همانند سفیران فرهنگی در مسجد هستند که باید در کنار کارهای معنوی کار های فرهنگی را ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از لنده، سرهنگ نورمحمد صحتی اصل در همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج که در حسینه ثارالله سپاه ناحیه لنده برگزارشد، اظهارکرد: برگزاری چنین همایش هایی زمینه همکاری بیشتر ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج در ترویج فرهنگ ناب اسلامی و تعمیم بخشی به برنامه های بسیج در مساجد است.

وی افزود: وجود پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد همانند دو روح در یک جسم اند که رسالت ذاتی هر دو ترویج و تقویت باورهای دینی و ایجاد روحیه ایثار و فداکاری در بین جوانانو نوجوانان مسجدی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لنده تصریح کرد: رابطه و همکاری فرماندهان پایگاه های بسیج با ائمه جمعه و جماعات در مساجد باید رابطه ای جدا ناپذیر باشد تا بتوانند در کنار هم برنامه های تاثیر گذار اجرا کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: تشکیل حلقه های طرح شجره طیبه صالحین در مساجد یکی از برنامه های اساسی پایگاه های مقاومت بسیج است که ائمه جمعه و جماعات و خادمان مساجد باید در پی تقویت و رشد آن باشند.

صحتی اصل یادآورشد: حفظ روحیه همکاری باائمه جمعه و جماعات و هیئت امنای مساجد و خادمان آنها باید در بین فرماندهان پایگاه های بسیج نهادینه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لنده درپایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به نقش محوری و کلیدی که ائمه جمعه و جماعات مساجد و اعضای هیئت امنا و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در جذب و سازماندهی بسیجان در مساجد دارند نیاز است روحیه همکاری و تعامل، ایثار و گذشت خویش را در مواجه با برخی مشکلات بالا ببریم تا شاهد وحدت بسیجیان و ائمه جمعه و جماعات در مساجد باشیم.

 

اتنهای متن/

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب