معاونت تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بیسج چرام مراسمی با موضوع آسیب شناسی در بحث شجره طیبه صالحین را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از چرام، در این مراسم که با حضور معاونت تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام و سرگروههای حلقه صالحین برگزار شد,حجت الاسلام خواجه پور معاون تعلیم وتربیت در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروزشهادت امام جواد(ع)به بیان برخی از موانع ومشکلات پیش رو اشاره کردند وگفتند:کسی که به عنوان سرگروه درحلقه صاحین فعالیت می کند باید نسبت به افراد زیردست,در برخورد بامشکلات سنجیده عمل کند و در برخورد با اعضاء به صورت شتابزده عمل نکند و این مگر باخودسازی میسر نخواهد شد.

در ادامه این برنامه,جلسه به سمت پرسش وپاسخ رفت و حجت الاسلام خواجه پور از سرگروهها خواست تا نقطه نظراتشان را درباره دلایل عدم انگیزه در تشکیل حلقه صالحین بیان کنند.

یکی از نظراتی که مورد استقبال سایرین قرار گرفت هنگامی بود که یکی از سرگروهها مهمترین دلیل را عدم حمایت سرگروهها در ارتقاء وتغذیه فکری بیان کرد.

معاون تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج چرام نیز قول داد که با تهیه نشریه برای رده های سنی مختلف  بطوریکه سرگروهها بتوانند آن را تدریس کنند,مشکل حل شود.

خواجه پور نیز از سرگروهها درخواست کرد که با تحویل برنامه های پیش بینی شده ودرحال اجرا,عملکرد ماهیانه وفصلی پایگاه خود را به معاونت گزارش دهند.

 

انتهای متن/

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب