یاسوج – ایرنا- مشکل قطعی آب ۳۰ روستای بخش لوداب شهرستان بویراحمد ساعاتی پیش با همت و تلاش مدیرعامل و برخی کارکنان و جهادگران شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اثر بارش سنگین برف روز گذشته و شکستگی لوله درمنطقه سخت گذر و برف گیر میان تنگان آب آشامیدنی حدود ۳۰ روستای بخش لوداب بویراحمد در شبانه روز گذشته قطع شده بود.

سجاد رستگار روز یکشنبه در حاشیه بازدید ازمنطقه لوداب بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکیپ ها و نیروهای خدوم شرکت آبفای روستایی استان و شهرستان بویراحمد از ساعات اولیه امروز با حضور در ارتفاعات و منطقه برف گیر میان تنگان اقدام به ترمیم و بازسازی لوله و رفع مشکل قطعی آب این منطقه کردند.

وی با بیان اینکه در برخی منطقه میان تنگان و محل وقوع شکستگی لوله خط انتقال آب به لوداب ارتفاع برف به بیش از یک متر می رسید، اظهار کرد: با توجه به مسدود شدن راه و سخت گذربودن منطقه، شرکت آبفای روستایی استان با همکاری واحد راه سازی اقدام به بازگشایی مسیرپنج کیلومتر این منطقه کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای روستایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: برخی نیروهای شرکت آبفای روستایی مارگون از شب گذشته در کوران وبرف وسرمای شدید منطقه میان تنگان مشغول خدمات رسانی و بازگشایی مسیر بودند.

وی طول خط انتقال آب از منطقه میان تنگان به بخش لوداب را افزون بر ۱۹ کیلومتر عنوان کرد و افزود: آب آشامیدنی این منطقه از طریق چشمه آب میان تنگان و با استفاده از پمپاژ تامین می شود.

وی با بیان اینکه روزانه افزون بر ۴۵۰۰ مترمکعب آب تولیدی از این چشمه وارد مدار شبکه توزیع بخش لوداب می شود، یادآور شد: طرح آبرسانی لوداب با توجه به فرسودگی شبکه و خط انتقال نیازمند بازسازی و اصلاح است.

۶۷۱/۷۵۳۰

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.net

منبع : خبرگزاری ایرانا