صبح امروز جلسه برنامه ریزی کنگره ملی بزرگداشت حضرت بی بی حکیمه (س) با حضور معاون سیاسی و امنیتی ، مدیر کل امور اجتماعی استانداری ، مدیرکل ارشاد اسلامی ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه و روسای ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و اسلامی شهرستان گچساران اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص برگزاری کنگره ملی حضرت بی بی حکیم (س) برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جلسه گفت: با تلاش های دوساله مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جلسات متعددی با وزیر دولت دهم این کنگره نهایی شد.

امین کمالوندی بی بی حکیمه را امامزاده ای واجب التعظیم دانست و گفت : از آنجایی که طبق دلایل و قراین موجود و با بررسی های کارشناسی شده ای که توسط پژوهشگران انجام شده ایشان دختر بلافصل امام موسی کاظم می باشد تلاش کردیم حرم  این بی بی به عنوان چهارمین حرم فرهنگی کشور معرفی شود.

وی از همه دست اندرکاران کنگره خواست تا با جدیت پای کار باشند و یاد آور شد: کنگره ملی است و مجموعه ارشاد به تنهایی از عهده کار بر نمی آید و نیاز به همت و همکاری ادارات فرهنگی و در راس آنها استانداری می باشد.

< !--------[if gte mso 9]------>< !------[endif]-------->< !--------[if gte mso 10]------>

< !------[endif]-------->
منبع : سایت اسلامی کهگیلویه و بویراحمد