کار دنیا به کجا رسیده که خیال کردید کسی شده اید و می توانید مقابل خط ناب انقلاب بایستید و پا روی خون شهید بگذارید و هر آنچه نفس افسار گسیخته تان فرمان می دهد ، اطاعت کنید ؟ زهی خیال باطل !

:

« بسم رب الشهداء و الصدیقین »
به بهانه
در ، قلم سلاح است و سرمشق ها خط خون و جبهه ، کلاس درس و حسین(ع) شهادت .
گرامی باد شاگردی این مکتب بر همه کسانی که خود را دانش آموخته این خط می دانند . خط اصیل انقلاب …
کدام انقلاب ؟ انقلاب اسلامی امام و شهدا یا انقلاب آمریکایی مدعیان سینه چاک فتنه و ؟
ما را چه شده است ؟ راهی کدامین دیاریم ؟ دیار امام و شهدا یا دیار اسلام آمریکایی ؟
آی عاشقان سینه چاک دیار یانکی ها ! روی سخنم با شماست !
کار دنیا به کجا رسیده که خیال کردید کسی شده اید و می توانید مقابل خط ناب انقلاب بایستید و پا روی خون شهید بگذارید و هر آنچه نفس افسار گسیخته تان فرمان می دهد ، اطاعت کنید ؟ زهی خیال باطل !
خدایا شکرت که دشمنان ما را از احمق ها آفریدی ! آن قدر احمقند که از تاریخ عبرت نمی گیرند ! عبرت نمی گیرند که با آل علی هرکه درافتاد ور افتاد !
حامیان استانی ضدانقلاب ! که ظرفیت خود را خرج پا گذاشتن روی خون شهدا می کنید ، شرم بر شما باد ! شرمی که تا قیامت لکه ننگ آن از پیشانی خوارج گونه تان پاک نخواهد شد !
از مادر چشم انتظار شهید خوید که هنوز در هر کوی و برزن با تصویر شهیدش طی طریق می کند خجالت نکشیدید که پای ضدانقلاب را به استان باز کردید ! استانی که به نسبت جمعیتش ، بیشترین اعزام را به جبهه داشت ! جبهه ای که تکرار عاشورا بود ! عاشورایی که بصیرت را تعبیر و تفسیر کرد !
چه زیبا گفت شهید آوینی که ، بعضی ها امام گذشته را عاشقند و امام حاضر را نه ! زیرا امام گذشته را هر طور که بخواهند تفسیر می کنند ولی امام حاضر را باید فرمان ببرند ! و فرمان بردن از امام حاضر سخت است ! دل شیر می خواهد که پا روی نفس بگذارد ولی پا روی خون شهید نه !
جوش نیاورید و مدعی نشوید که نسبت به شما توهین روا داشته ام !
توهین را شما مرتکب شده اید ! شما به مردم استان توهین کرده اید که به خاطر پیروی بی چون و چرا از نفس سرکشتان تا به حال سعادت خواندن وصیت نامه شهدا را نداشته اید که اگر می داشتید می فهمیدید که وجه مشترک صد در صد این وصیت نامه ها پیروی از خط ناب ولایت فقیه است !
شما به انقلاب و امام (ره) توهین کرده اید که به خاطر منافع شخصی تان ، اصول را قربانی می کنید !
شما به شهدا و علی الخصوص شهدای دانشجو توهین کرده اید که می خواهید به هر قیمت شده دانشگاه را خانه احزاب کنید و روز به روز بر این سیاست زدگی بیشتر دامن می زنید !
شما که از سیاست چیزی نمی فهمید ! فقط غرق در ظاهر آن شده اید ! اگر می فهمیدید بلندگوی کذاب BBC  از شما تمجید نمی کرد ! شما نوکر حلقه به گوش شیطان بزرگید ! قند توی دلتان آب می شود وقتی BBC و VOA از شما تمجید می کند !
البته ما هم نوکریم ! نوکر خط امام و شهدا ! ما نوکر انقلابیم ! نوکر مستضعفین و پا برهنگانیم ! ما مفتخریم که BBC از ما تمجید نمی کند و بلعکس بد می گوید که اگر روزی رسید که این بلندگوی کذاب از ما تعریف کرد ، آن روز ، روز مرگ ماست . مگر فراموش کرده ایم که اماممان فرمود اگر روزی دشمن از شما تعریف کرد بدانید در مسیر خطایید و اگر بد گفت بر خود ببالید که مسیر را درست طی کرده و دشمن را عصبانی کرده اید !
خط قرمز ما ، انقلاب اصیل اسلامی امام و شهداست ! و بر سر این اصل با احدی شوخی نداریم و مدارا نخواهیم کرد ! پس اگر خوابید بیدار شوید ! و اگر خود را به خواب زده اید معلوم می شود از ۸ آذر ۱۳۹۴ عبرت نگرفته اید !
آی حامیان ضد انقلاب ! خیال نکنید می توانید استان را به حیاط خلوتی امن برای یزیدیان تبدیل کنید ! قسم به خون شهدایمان که تا زنده ایم رزمنده ایم و مقابل این سودای باطلتان می ایستیم ! البته ما همه ظرفیتمان را خرج شما نمی کنیم ! شما که عددی نیستید ! با یک تکبیر پا به فرار می گذارید ! ما توان و ظرفیت اصلی مان را خرج حذف کردن غده سرطانی از صحنه روزگار می کنیم و نمی گذاریم آرمان فلسطین فراموش شود !
دفاع مقدس برای شما تمام شده که شهدا را به موزه ها فرستادید و برای آرمانشان مجلس ختم گرفتید ! اما برای ما کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاست ! برای ما هر روز دفاع مقدس و الی بیت المقدس است و هم زمان هم از انقلابمان در مقابل راهزنان دفاع کرده و هم آن را صادر می کنیم !
اگر شما می خواهید باور کربلای جبهه ها یادش بخیر را به ملت بباورانید ولی ما سالهاست آوای کربلا همچنان جاریست را سر داده ایم !
راستی یک سؤال ؛ آیا می توانید یک سند برای ما بیاورید که امام و شهدا حمایت از ضد انقلاب و فتنه را سفارش کرده باشند ؟ می توانید یک سند بیاورید که امام و شهدا پیروی از اسلام آمریکایی و حداقلی را سفارش کرده باشند ؟
اگر توانستید به این سؤال جواب مثبت دهید ، برای تشویقتان یک سفر راهیان نور مهمان شهدا می شوید !
راستی تا به حال راهیان نور رفته اید ؟! تا به حال به شهدا قول شرف داده اید که بر سر آرمان هایشان تا پای جان بمانید ؟! آخرین باری که بدون دوربین و هیاهوی رسانه ای ، تنها با همراهی پای دلتان به شهدای گمنام سر زده اید چه وقت بوده ؟ اصلاً تا به حال خواب شهید دیده اید ؟!
می دانید اگر حاج احمد متوسلیان اینجا بود همه مسئولین حامی فتنه حداقل نوش جان کردن یک سیلی آبدار را از دستان ایشان با خود به یادگار می بردند !
چه می گویم من ؟! آخر مگر شما حاج احمد متوسلیان را می شناسید ؟!
بس کنم دیگر … اما نه بگذارید حرف آخرم را هم بگویم . ماهیت روز دانشجو استکبار ستیزی است ولی شما آن را وارونه جلوه داده اید و برای دفاع از ضد انقلاب و استکبار از این روز بهره برداری می کنید !
شما معتقدید باید زیر سلطه بود و بدون اجازه و حمایت شیطان بزرگ آب هم نخورد ! مثل دوره ارباب رعیتی ! پس شما متحجرید و واپس گر و روشنفکر واقعی ماییم که اعتقادی به کدخدایی آمریکای بی خدا نداریم !
شما برای به چنگ آوردن یک منصب کوچک خود را به آب و آتش می زنید ولی سرداران بی ادعای ما که به حق شهید زنده اند بدون کوچکترین دست و پا زدن و هیاهویی ، ریاست جمهوری چندین کشور را بر عهده دارند !
شما کجایید و ما کجا ! بنگرید تفاوت این ره از کجا تا به کجاست !       

« والسلام »