راهپیمایی حماسی ۱۳ آبان به حضور با نظیر مردم در شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان باشت برگزار شد.

این راهپیمایی که از چهار راه کتاب به سمت مسجدالنبی این شهرستان برگزار شد با حضور سیل عظیم مردم غیور و همیشه در صحنه این شهرستان به خصوص جوانان روبه‌رو شد.

در این روز ملی راهپیمایان باشتی به صورت متحد و یکپارچه با سر دادن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بلندتر از همیشه تنفر خود را از استکبار جهانی اعلام کردند و نشان دادند همیشه و در تمامی عرصه‌ها پیرو دستورات مقام معظم رهبری و حامی و پشتیبان مسئولان و دولت مردان ایران اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام اقبال راستگویی مشاور  اسبق استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور روحانیت و یکی از اساتید حوزه در این مراسم اظهار کرد: کسانی که فکر می کردند ۱۳ آبان امسال همانند سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد شکست بزرگی خوردند چراکه ملت ایران اسلامی در این روز با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا به دشمنان ثابت کردند که همچون گذشته و محکم‌تر از همیشه در صحنه هستند.

وی در ادامه سخنان خود به اختلاف فکری ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا نماد کفر در جهان است و تعامل ظلم و عدالت امری ناممکن است. امروز این مردم با حضور خود به ندای رهبر لبیک گفتند در صحنه حضور بی‌نظیری داشتند.

همچنین در حاشیه این مراسم حجت‌الاسلام عبودی امام جمعه شهرستان باشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هم اکنون بر جهانیان آشکار شده است که سفارتخانه‌های آمریکا در سراسر جهان لانه جاسوسی است که این موضوع را بیش از ۳۰ سال پیش ملت توانمند ایران فهمیده و نسبت به تسخیر آن اقدام کرده بود.

وی ادامه داد: کسانی که فکر می‌کردند ۱۳ آبان امسال جور دیگری برگزار خواهد شد، بازنده راهپیمایی امروز هستند چرا که اولین و آخرین شعار مردم امروز مرگ بر آمریکا بوده و با دادن این شعار به دشمنان ثابت کردند که همچون گذشته همیشه در صحنه و خواهند بود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۷/خ۴۰

منبع : خبرگزاری فارس