عصر دیروز نشست سرگروه های حلقات صالحین استان کهگیلویه و بویراحمد که عصر دیروز در محل سالن اجتماعات سپاه فتح استان برگزار شد.

عصر دیروز در یاسوج برگزار شد

شست سرگروه های حلقات صالحین

عصر دیروز نشست سرگروه های حلقات صالحین استان کهگیلویه و بویراحمد که عصر دیروز در محل سالن اجتماعات استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از یاسوج، عصر روز گذشته جلسه نشست سرگروه های حلقه های صالحین با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه فتح، فرماندهان نواحی و سرگروه های حلقه های صالحین، در محل سالن اجتماعات برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان در این نشست با اشاره به نقش حلقه های صالحین در بصیرت افزایی، تعمیق باورها اعتقادی، سیاسی، علمی و فرهنگی، اظهار داشت:  حلقه های صالحین تفسیر روشنی دارد و  نشست های انسان های پاکی است که می خواهند بهتر بدانند، بفهمند و عمل نمایند.

حجت الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی با بیان این مطلب که اعضای حلقه ها صالحین می خواهند در مصاف با دشمنان انسانییت و شیطان باشند، ادامه داد: این حلقه ها برگرفته از بصیرت بوده که انسان را به مراتب بالای عقلانی می رسانند.

سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح استان نیز در این نشست با اشاره به نقش حلقه های صالحین در کادرسازی، نخبه پروری و ایجاد فضای امید برای جوانان ابراز داشت: ۳۶ طرح از ۱۹۲ طرح عمرانی ساخته شده توسط سپاه پاسداران به ساخت سوله های صالحین اختصاص دارد که این امر نشانگر توجه ویژه جامعه به حلقه های صالحین است.

 

انتهای متن/

منبع : پایگاه اطلاع رسانی سپاح فتح استان کهگیلویه و بویراحمد