نتایج نظرسنجی جالب است. بیش از ۷۰ درصد از مخاطبین آن سایت به ماندن پرمرد بختیاری ها رای داده اند و کمتر از ۳۰ درصد به او که یک مدیر غیر بومی است رای می دهند و این نشان دهنده رضایت مخاطبین وبسایت ها از عملکرد مدیرعامل نفت است

 بهنام عکاشه

آخرین مطلبی که در حوزه نوشتم مربوط به بیش از سه ماه قبل است که در آن نتایج را انتشار دادم که در آن ۸۰ درصد مخاطبین از می خواستند به تغییرات ادامه دهد و ۲۰ درصد مخالف ادامه تغییرات بودند.0

حالا بعد از صد روز که سایت محلی استان بعد از مطلب جنجالی خبرنگار خوش ذوق و آینده دار گچسارانی(حسام رحمانی) که خانه شخصی محمد باورساد را به تصویر می کشید، نظرسنجی را در سایت قرار داده است و از خوانندگان خواسته نظرشان را نسبت به آینده مدیریتی باورساد بگویند.

نتایج نظرسنجی جالب است. بیش از ۷۰ درصد از مخاطبین آن سایت به ماندن پیرمرد بختیاری ها رای داده اند و کمتر از ۳۰ درصد به او که یک مدیر غیر بومی است رای می دهند و این نشان دهنده رضایت مخاطبین وبسایت ها از عملکرد مدیرعامل نفت است.

بعید است در روزهای آینده نتایج این نظرسنجی تغییراتی داشته باشد و طبق قاعده ریاضی و منطقی نسبت نتایج یک نظرسنجی در همان ساعات اولیه تقریبا مشخص می شود و در ساعات بعدی فقط تعداد شرکت کننداگان تغییر می کند و البته درصدها هم به میزان کمی تغییر دارند و لی در نظرسنجی هایی که یک گزینه با فاصله زیاد رای بیشتری داشته است دیگر تغییری را شاهد نمی باشیم.

بررسی برنامه نود این موضوع را بهتر نشان می دهد. مثلا در یک میلیون رای اول کاملا مشخص است که برنده کدام گزینه می باشد ولی در میلیون های بعدی فقط درصد ناچیزی در حد صدم یا هزارم تغییر می کند و افزایش آرای رای دهندگان را می بینیم.

رشد باورساد در نظرسنجی مذکور نشان دهنده این است که با وضعیت فعلی امکان کاهش آرای او نیز وجود ندارد و او ساعت به ساعت در این نظرسنجی رشد داشته است.(تصاویر زیر این موضوع را نشان می دهد.)

در تحلیلی جداگانه به بیان عملکردها و بررسی ضعف ها و قوت های مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خواهیم پرداخت.

5

4 3 2 1

منبع : کبنانیوز