آنچه تاکنون به ما گفته شده این است که آقای رمضانی نمی تواند سرپرست دانشگاه یاسوج شود و همین.

: یک منبع آگاه گفت: انتصاب سرپرست دانشگاه دولتی یاسوج مرکز بعنوان رئیس این دانشگاه از سوی شورای انقلاب فرهنگی در هاله ای از ابهام است.

وی که خواست نامش فاش نشود در گفت و شنود اختصاصی با عصردنا افزود: امروز عصر حوالی ساعت ۱۹ نیز شنیدم که احتمال انتصاب نکردن برادر رمضانی بعنوان رئیس دانشگاه دولتی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

این منبع در پاسخ به این سوال که اگر شورای انقلاب فرهنگی از صدور حکم ریاست دکتر رمضانی در دانشگاه دولتی یاسوج خودداری کند چه اتفاقی رخ می دهد با خنده گفت: اتفاق خاصی نمی افتد و فرد دیگری باید جایگزین ایشان شود.

این مسوول کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به دلیل یا دلایل خودداری کردن شورای انقلاب فرهنگی از صدور حکم ریاست سرپرست کنونی دانشگاه دولتی یاسوج ، خاطرنشان کرد: اطلاعات امروز ما راجع به این موضوع همین بود که گفته شد و بزودی اطلاعات بیشتری بعد از شفافیت بیشتر در این زمینه به مردم اعلام می شود.

وی افزود: آنچه تاکنون به ما گفته شده این است که آقای رمضانی نمی تواند رئیس دانشگاه یاسوج شود و همین.

به گزارش عصردنا ، بعد از صدارت هشت ساله دکتر اردوان ارژنگ بر کرسی دانشگاه دولتی یاسوج ، ” دکتر شاپور رمضانی ” ۳۸ ساله توانست اولین سرپرست این دانشگاه در دولت یازدهم را بخود اختصاص دهد.

وی از نزدیکان ” غلام محمد زارعی ” نماینده بویراحمد و دنا بحساب می آید اگرچه بنابگفته خود آقای زارعی در روز ۱۶ آذر ۹۲ در روز دانشجو ، ” دکتر رمضانی ” یکی از سه گزینه موردنظر وی برای سرپرستی بر دانشگاه یاسوج بوده است.

دکتر کریمی ، دکتر نیکروز و دکتر رمضانی سه گزینه موردنظر زارعی نماینده بویراحمد و دنا برای این منصب بود.

بهرحال باید منتظر ماند که آیا جوان ۳۸ ساله اصلاح طلب می تواند از شوورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز ریاست بردانشگاه دولتی یاسوج بگیرد یا خیر؟

پایان پیام

منبع : عصردنا