استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کوتاهی مسئولان از ورود سرمایه‌گذار در پارک جنگلی یاسوج پذیرفتنی نیست.

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید‌موسی خادمی عصر امروز در نشست ساماندهی پارک جنگلی یاسوج اظهار داشت: طرح مطالعاتی پارک جنگلی یاسوج در گذشته انجام شده و نقشه جامع این طرح از سوی منابع طبیعی و شهرداری یاسوج مورد تأیید قرار گرفته است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مساحت کلی طرح جامع پارک جنگلی یاسوج ۹۳۷ هکتار است که ۷۵ هکتار از این میزان برای انجام امور خدماتی در طراحی نقشه اولیه مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: به وسیله دستگاه‌های مربوطه مشکلات جزئی این طرح یک ماه آینده رفع و به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برای تأیید و تصویب ارائه می‌شود.

خادمی با بیان اینکه کوتاهی مسئولان در زمینه جذب و ورود سرمایه‌گذار پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: پارک جنگلی یاسوج ظرفیت‌های مناسبی برای ورود سرمایه‌گذاران دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح‌های خدماتی و گردشگری در پارک جنگلی یاسوج، خاطرنشان کرد: در هنگام توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این پارک بزرگ جنگلی به طبیعت دست‌نخورده این پارک خساراتی وارد نشود.

وی، اجرای زیرساخت‌ها و خدمات پارک جنگلی یاسوج از سوی دستگاه‌های استان را لازم دانست و عنوان کرد: اجرای این طرح و هر اقدامی در پارک جنگلی باید بر اساس طرح جامع موجود باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ذ۲۰

منبع : خبرگزاری فارس