مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان مورد مشاوره های فردی و گروهی قرارگرفتند.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امراله فروزنده گفت: خدمات مشاوره ای همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کمیته امداد در همین راستا سالانه خدمات مشاوره ای مختلفی به صورت گروهی …

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان مورد مشاوره های فردی و گروهی قرارگرفتند.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امراله فروزنده گفت: خدمات مشاوره ای همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کمیته امداد در همین راستا سالانه خدمات مشاوره ای مختلفی به صورت گروهی و فردی به مددجویان زیر پوشش ارائه می دهد.

وی اظهار داشت: به همین منظور تعداد ۱۲۱ نفر از افراد تحت حمایت به صورت فردی و ۹۰ نفر نیز به صورت گروهی از آموزش های روانشناختی و خدمات مشاوره ای این نهاد بهره مند شده اند.

فروزنده تصریح کرد: در جلسات مشاوره ای مشکلات مددجویان بررسی و با استفاده از کارشناسان مجرب راهنمایی های لازم به آنها ارائه می شود.

وی تأکید کرد: جلسات مشاوره ای تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح آگاهی مددجویان دارد و در این جلسات مواردی از قبیل مسائل اجتماعی و نحوه ارتباط با دیگران، مسائل اعتقادی و دینی و راهکارهایی برای مبارزه با مشکلات و رفع آنها به مددجویان آموزش داده می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان گچساران اظهار کرد: کلاس های مشاوره ای برای مددجویانی از جمله زنان مطلقه، فرزندان فرزندان زنان بی سرپرست، نوعروسان و دختران در آستانه ازدواج و دانش آموزان برگزار می شود.

فروزنده ارائه خدمات فرهنگی به خانواده های نیازمند تحت حمایت را یکی از اساسی ترین برنامه های کمیته امداد عنوان کرد و گفت: ارتقاء سطح فرهنگ مددجویان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر اهدافی است که در قالب خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی و فردی به مددجویان ارائه می شود.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب